Zeynep Dizdar - Aşk Fırtınası Şarkı Sözleri

Sayfamızda Zeynep Dizdar - Aşk Fırtınası Sözleri, Zeynep Dizdar - Aşk Fırtınası Şarkı Sözü, Zeynep Dizdar - Aşk Fırtınası Lyrics, Zeynep Dizdar - Aşk Fırtınası Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Zeynep Dizdar Şarkı SözleriZeynep Dizdar - Aşk Fırtınası şarkı sözlerinden önce Zeynep Dizdar ile ilgili kısaca bilgi;

Zeynep Dizdar, 14 Temmuz 1976; Kadıköy, İstanbul doğumludur.

Yolun Açık Ola isimli ilk müzik albümünü 1997 yılında çıkardı.

İkinci albümü için tam sekiz yıl bekledi.

Benim hedefim popüler yüz olmak yerine asıl işim olan müzikde kalıcı olmak; bunun içinde dünya standartlarında ki yıldızları takip ediyorum diyen ve iyi bir vokal olmasının yanı sıra çok da iyi bir besteci olan Zeynep Dizdar, bir çok ünlü kişiye de şarkılar yapmıştır.
Zeynep Dizdar - Aşk Fırtınası Şarkı Sözleri
Bu aşk fırtınası diner mi
Uçup gitsem tozu siner mi
Kara bulutlar sardı her yanımı
Dönsem mi dönmesem mi

Kamaştı gözlerim uyku yok
Çabalasam bana hayrı yok
Deliye döndürdü o güzel gözleri
Sevsem mi sevmesem mi

Kandırmak istemiyorum kendimi
Bu yol tuzak bana çok belli
Uzak dur benden senin değilim ki
O tatlı dillerin beni yener mi

Çıktın bak yine karşıma
Kafamı karıştırdın
Seni içime gömmüştüm
Nasıl unutacağım

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »