Pinhani - Ben Nasıl Büyük Adam Olucam Şarkı Sözleri

Sayfamızda Pinhani - Ben Nasıl Büyük Adam Olucam Sözleri, Pinhani - Ben Nasıl Büyük Adam Olucam Şarkı Sözü, Pinhani - Ben Nasıl Büyük Adam Olucam Lyrics, Pinhani - Ben Nasıl Büyük Adam Olucam Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Pinhâni Şarkı SözleriPinhani - Ben Nasıl Büyük Adam Olucam şarkı sözlerinden önce Pinhâni ile ilgili kısaca bilgi;

Pinhâni 5 Nisan 2004 te kurulan alternatif rock müzik grubudur.

Grubun üyeleri Vokalde Sinan Kaynakçı,Gitarda Akın Eldes,Geri Vokalde Zeynep Eylül Üçer,Davulda Hami Ünlü ve Cem Aksel,Bas Gitarda Selim Aydın'dır.

Pinhâni Kavak Yelleri dizisinin de müziğini yapmıştır.

Pinhâni, 2006 da ilk albümü İnandığım Masallar'a yapmıştır.
Pinhani - Ben Nasıl Büyük Adam Olucam Şarkı Sözleri
Görmezdim önümü görmezdim
Okudum yıllarca hep okudum
Okumaktan boynumu büktüm yoruldum
Bilmezdim adımı bilmezdim

Aradım her şehirde aradım
Koştum dere tepe aştım dolaştım
Kimin uğruna.
Ne uğruna.
Herkes köşesini kapmış, iyi ama
Ben nası büyük adam olucam

Bir tek seni bana çok gördü dünya
İyiler bu savaşı kaybetmiş
Peki ben nası büyük adam olucam

Kötü olmak seni geri getirir mi acaba...
Sevmezdim okulu sevmezdim
Okudum yıllarca hep okudum
Okumaktan boynumu büktüm yoruldum

Bilmezdim oyunu bilmezdim
Denedim her şekilde denedim
Denemekle olmadı zaten yenildim
Kimin uğruna.
Ne uğruna.
Herkes köşesini kapmış, iyi ama
Ben nası büyük adam olucam

Bir tek seni bana çok gördü dünya
İyiler bu savaşı kaybetmiş
Peki ben nası büyük adam olucam

Kötü olmak seni geri getirir mi acaba.

Ben nası büyük adam olucam. x3

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »