Pinhani - Ben ki Sevmekten Hiç Usanmam Şarkı Sözleri

Sayfamızda Pinhani - Ben ki Sevmekten Hiç Usanmam Sözleri, Pinhani - Ben ki Sevmekten Hiç Usanmam Şarkı Sözü, Pinhani - Ben ki Sevmekten Hiç Usanmam Lyrics, Pinhani - Ben ki Sevmekten Hiç Usanmam Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Pinhâni Şarkı SözleriPinhani - Ben ki Sevmekten Hiç Usanmam şarkı sözlerinden önce Pinhâni ile ilgili kısaca bilgi;

Pinhâni 5 Nisan 2004 te kurulan alternatif rock müzik grubudur.

Grubun üyeleri Vokalde Sinan Kaynakçı,Gitarda Akın Eldes,Geri Vokalde Zeynep Eylül Üçer,Davulda Hami Ünlü ve Cem Aksel,Bas Gitarda Selim Aydın'dır.

Pinhâni Kavak Yelleri dizisinin de müziğini yapmıştır.

Pinhâni, 2006 da ilk albümü İnandığım Masallar'a yapmıştır.
Pinhani - Ben ki Sevmekten Hiç Usanmam Şarkı Sözleri
Umutsuz olduğu bir anda
Sevmek ister her insan
Birazcık şanslıysan
Neden olmasın
Kendinden emin değilsen sevme
Bensiz mutluysan
Hep öyle kal

Eğer her gece yattığında
Büyülü düşler sana
Benden bahsediyorsa
Hemen tatlı uykundan uyan
Çünkü ben hiç uyuyamam
Seni düşündüğüm zaman

Ben ki sevmekten hiç usanmam

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »