Levent Dörter - Yazık Şarkı Sözleri

Sayfamızda Levent Dörter - Yazık Sözleri, Levent Dörter - Yazık Şarkı Sözü, Levent Dörter - Yazık Lyrics, Levent Dörter - Yazık Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Levent Dörter Şarkı SözleriLevent Dörter - Yazık şarkı sözlerinden önce Levent Dörter ile ilgili kısaca bilgi;

Levent Dörter, 18 Eylül 1980, Ankara doğumludur.

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Çalışma Ekonomisi Bölümü mezunudur.

2011 yılında manken Tuğba Altıntop ile kısa süreli ilişki yaşadı.

1996 ve 2000 yılları arasında İstanbul’da Ortaköy, Levent ve Bağdat caddesindeki güzide birçok gece kulüplerinde sahneye çıktı.

GNL - DMC Müzik ile birlikte 3 albüm çıkardı.
Levent Dörter - Yazık Şarkı Sözleri
Aşk denince en önde fedayiler gibi
Kapandım üstüne sana zarar gelmesin
Sense bir yalandan ibaretmişiz gibi
Nasıl sildin anttın bizi bi söylermisin

Yazık emeklere yazık ikimize yazık
Emekleye emekleye büyüttük oysa
Yazık emeklere yazık ikimize yazık
Emekleye emekleye yürüttük oysa

Gözlerinde gözlerim
Çokmu bişey istedim
Nankörsün değiştiremedim

Aşk denince en önde fedayiler gibi
Kapandım üstüne sana zarar gelmesin
Sense bir yalandan ibaretmişiz gibi
Nasıl sildin anttın bizi bi söylermisin

Yazık emeklere yazık ikimize yazık
Emekleye emekleye büyüttük oysa
Yazık emeklere yazık ikimize yazık
Emekleye emekleye yürüttük oysa

Gözlerinde gözlerim
Çokmu bişey istedim
Nankörsün değiştiremedim

Yazık emeklere yazık ikimize yazık
Emekleye emekleye büyüttük oysa
Yazık emeklere yazık ikimize yazık
Emekleye emekleye yürüttük oysa

Yazık emeklere yazık ikimize yazık
Emekleye emekleye büyüttük oysa
Yazık emeklere yazık ikimize yazık
Emekleye emekleye yürüttük oysa

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »