Levent Dörter - Öpmek Lazım Şarkı Sözleri

Sayfamızda Levent Dörter - Öpmek Lazım Sözleri, Levent Dörter - Öpmek Lazım Şarkı Sözü, Levent Dörter - Öpmek Lazım Lyrics, Levent Dörter - Öpmek Lazım Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Levent Dörter Şarkı SözleriLevent Dörter - Öpmek Lazım şarkı sözlerinden önce Levent Dörter ile ilgili kısaca bilgi;

Levent Dörter, 18 Eylül 1980, Ankara doğumludur.

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Çalışma Ekonomisi Bölümü mezunudur.

2011 yılında manken Tuğba Altıntop ile kısa süreli ilişki yaşadı.

1996 ve 2000 yılları arasında İstanbul’da Ortaköy, Levent ve Bağdat caddesindeki güzide birçok gece kulüplerinde sahneye çıktı.

GNL - DMC Müzik ile birlikte 3 albüm çıkardı.
Levent Dörter - Öpmek Lazım Şarkı Sözleri
Yoluma çıkar mı diye sormasan
Koşup koşup bir ben sanıp hep sefil olmaktan
Yanında yolunda ben olmaktan
Yorulmadım durulmadım sabır duymaktan

Yoksun, bak nelere sebep oldun
Her yudumda bir damla derman olmadın pişman oldum
Yoksun bak nelere sebep oldun
Her yudumda bir damla derman olmadın pişman oldum

Bana ne lazım biraz duygu lazım
Çok uğraştım sonunda hep yalnız kaldım
Yüz versem almaz uzak dursam olmaz
Arasıra görüşmek öpmekte lazım

Yanında yolunda ben olmaktan
Yorulmadım durulmadım sabır duymaktan
Yoksun bak nelere sebep oldun
Her yudumda bir damla derman olmadık pişman oldum..

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »