Kolpa - Hiç Bitmez Bu Masal Şarkı Sözleri

Sayfamızda Kolpa - Hiç Bitmez Bu Masal Sözleri, Kolpa - Hiç Bitmez Bu Masal Şarkı Sözü, Kolpa - Hiç Bitmez Bu Masal Lyrics, Kolpa - Hiç Bitmez Bu Masal Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Kolpa Şarkı SözleriKolpa - Hiç Bitmez Bu Masal şarkı sözlerinden önce Kolpa grubu ile ilgili kısa bilgi;

Kolpa, 2005 yılında İstanbul’da Bora Yeter (bas) ve Barış Yurtçu (vokal) tarafından kuruldu.

Geçmişi, elemanlarının Adana'da geçirdikleri lise yıllarına dayanır.

2007 yılında ise gitarda Dinçer Çetin'in yerine yine baska bir lise arkadaşları Cenk Taner Dönmez'in geçmesiyle grup ilk albümün kayıtlarında yer alan 3 kişilik kadroya ulaştı ve 2009 Nisan ayında ilk albümleri "Hayat Senin" piyasaya sürüldü.

Samuray Gökçe'nin de gruba katılımıyla, grup son halini aldı.

Yatağın Soğuk Tarafı albümündeki "Hiç Bitmez Bu Masal" şarkısı, Show Tv'de yayınlanan Pis Yedili dizisinin jenerik müziği olarak kullanıldı. Bu dizinin ilk bölümünde konuk oyuncu olarak, rol almalarıyla birlikte oyunculukta yapmış oldular.
Kolpa - Hiç Bitmez Bu Masal Şarkı Sözleri
Nefesimi tuttum, korkmuyorum
Bugün vazgeçmek için çok erken
Uzar mı yol giderken?
Sormuyorum...
Adımlarım hep büyük kendimden

Belki çok üzülüp giderim gelmem
Belki yağmur olup yağarım bilmem
Hiç bitmez bu masal

Belki zoru seçmek gelir içimden
Belki hayatla yüzleştiğimden
Hiç bitmez bu masal
Ben yazar, ben yaşarım

Yanlış olabilir ama eksik kalmasın
Yolumu kendim bulurum, sana zahmet olmasın

Söz: Esin İris - Barış Yurtçu - Haluk Kurosman
Müzik: Barış Yurtçu

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »