Kolpa - Gurur Benim Neyime Şarkı Sözleri

Sayfamızda Kolpa - Gurur Benim Neyime Sözleri, Kolpa - Gurur Benim Neyime Şarkı Sözü, Kolpa - Gurur Benim Neyime Lyrics, Kolpa - Gurur Benim Neyime Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Kolpa Şarkı SözleriKolpa - Gurur Benim Neyime şarkı sözlerinden önce Kolpa grubu ile ilgili kısa bilgi;

Kolpa, 2005 yılında İstanbul’da Bora Yeter (bas) ve Barış Yurtçu (vokal) tarafından kuruldu.

Geçmişi, elemanlarının Adana'da geçirdikleri lise yıllarına dayanır.

2007 yılında ise gitarda Dinçer Çetin'in yerine yine baska bir lise arkadaşları Cenk Taner Dönmez'in geçmesiyle grup ilk albümün kayıtlarında yer alan 3 kişilik kadroya ulaştı ve 2009 Nisan ayında ilk albümleri "Hayat Senin" piyasaya sürüldü.

Samuray Gökçe'nin de gruba katılımıyla, grup son halini aldı.

Yatağın Soğuk Tarafı albümündeki "Hiç Bitmez Bu Masal" şarkısı, Show Tv'de yayınlanan Pis Yedili dizisinin jenerik müziği olarak kullanıldı. Bu dizinin ilk bölümünde konuk oyuncu olarak, rol almalarıyla birlikte oyunculukta yapmış oldular.
Kolpa - Gurur Benim Neyime Şarkı Sözleri
Kaldı yine ismin dilimin ucunda

Sonradan gelir hep aklım başıma

Baktım kaldım gözlerinin içine

Kaçırdın gözlerini bıraktın ellerini

Sana ne şiirler, ne şarkılar yazdım ama

Diyemedim gitme diye

Olmadı yapamadım adam gibi unutamadım

Diyemedim bitti diye

Gel desen gelirim hadi git de ben giderim

Sevmesen de severim gurur benim neyime

Kim ne derse desin söz geçmiyor ki dilime

Kapanırım dizlerine gurur benim neyime

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »