Kolpa - Bir Teselli Ver Şarkı Sözleri

Sayfamızda Kolpa - Bir Teselli Ver Sözleri, Kolpa - Bir Teselli Ver Şarkı Sözü, Kolpa - Bir Teselli Ver Lyrics, Kolpa - Bir Teselli Ver Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Kolpa Şarkı SözleriKolpa - Bir Teselli Ver şarkı sözlerinden önce Kolpa grubu ile ilgili kısa bilgi;

Kolpa, 2005 yılında İstanbul’da Bora Yeter (bas) ve Barış Yurtçu (vokal) tarafından kuruldu.

Geçmişi, elemanlarının Adana'da geçirdikleri lise yıllarına dayanır.

2007 yılında ise gitarda Dinçer Çetin'in yerine yine baska bir lise arkadaşları Cenk Taner Dönmez'in geçmesiyle grup ilk albümün kayıtlarında yer alan 3 kişilik kadroya ulaştı ve 2009 Nisan ayında ilk albümleri "Hayat Senin" piyasaya sürüldü.

Samuray Gökçe'nin de gruba katılımıyla, grup son halini aldı.

Yatağın Soğuk Tarafı albümündeki "Hiç Bitmez Bu Masal" şarkısı, Show Tv'de yayınlanan Pis Yedili dizisinin jenerik müziği olarak kullanıldı. Bu dizinin ilk bölümünde konuk oyuncu olarak, rol almalarıyla birlikte oyunculukta yapmış oldular.
Kolpa - Bir Teselli Ver Şarkı Sözleri
Sevenin halinden, sevenler anlar
Gel gör şu halimi bir teselli ver
Aramızda başka biri var ise
Tertemiz aşkımı bana geri ver
Ben zaten her acının tiryakisi olmuşum
Ömür boyu bitmeyen derdimle yorulmuşum
Gülemem...Sevdiğim...
Ben sensiz aaaa yaşayaamam
Yaşayamam
Bana ne gerek?
Bana ne gerek?
Senin aşkından başka bana ne gerek?
Aşkın zehir olsa, yine içerim
Yolun ecel olsa korkmam geçerim
Yeter ki sevdiğim de
Ben bu aşk ile, dünyanın kahrına gülüp geçerim
Ben zaten her acının tiryakisi olmuşum
Ömür boyu bitmeyen derdimle yorulmuşum
Ben zaten her acının tiryakisi olmuşum
Ömür boyu bitmeyen derdimle yorulmuşum
Gülemem...Sevdiğim...
Ben sensiz aaaa yaşayaamam
Yaşayamam
Yaşayamam...

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »