Kolpa - Beni Aşka İnandır Şarkı Sözleri

Sayfamızda Kolpa - Beni Aşka İnandır Sözleri, Kolpa - Beni Aşka İnandır Şarkı Sözü, Kolpa - Beni Aşka İnandır Lyrics, Kolpa - Beni Aşka İnandır Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Kolpa Şarkı SözleriKolpa - Beni Aşka İnandır şarkı sözlerinden önce Kolpa grubu ile ilgili kısa bilgi;

Kolpa, 2005 yılında İstanbul’da Bora Yeter (bas) ve Barış Yurtçu (vokal) tarafından kuruldu.

Geçmişi, elemanlarının Adana'da geçirdikleri lise yıllarına dayanır.

2007 yılında ise gitarda Dinçer Çetin'in yerine yine baska bir lise arkadaşları Cenk Taner Dönmez'in geçmesiyle grup ilk albümün kayıtlarında yer alan 3 kişilik kadroya ulaştı ve 2009 Nisan ayında ilk albümleri "Hayat Senin" piyasaya sürüldü.

Samuray Gökçe'nin de gruba katılımıyla, grup son halini aldı.

Yatağın Soğuk Tarafı albümündeki "Hiç Bitmez Bu Masal" şarkısı, Show Tv'de yayınlanan Pis Yedili dizisinin jenerik müziği olarak kullanıldı. Bu dizinin ilk bölümünde konuk oyuncu olarak, rol almalarıyla birlikte oyunculukta yapmış oldular.
Kolpa - Beni Aşka İnandır Şarkı Sözleri
Şimdi bana öyle birşeyler
Söyle ki durup dururken
Tam hayattan vaz geçerken
Beni aşka inandır.

oooooooooo oooooooooo

Of ki ne of, bir daha of...
Az daha dayan
Son bir dilek alacağım var
Kayıp giden yıldızlardan

Of ki ne of
Bir daha kim duyar sesimi?
Ya bu kader baştan yazılsın ya da hayatın kendisi
Nasıl silinir ben bilemedim yüzümden yaşam izleri.

Şimdi bana öyle bir şeyler
Söyle ki durup dururken
Tam hayattan vazgeçerken
Beni aşka inandır.

Şimdi bana öyle bir şeyler
Söyle ki durup dururken
Tam hayattan vazgeçerken
Beni aşka inandır.

Of ki ne of, bir daha of...
Az daha dayan
Son bir dilek alacağım var
Kayıp giden yıldızlardan.

Of ki ne of
Bir daha kim duyar sesimi?
Ya bu kader baştan yazılsın ya da hayatın kendisi
Nasıl silinir ben bilemedim yüzümden yaşam izleri.

Şimdi bana öyle bir şeyler
Söyle ki durup dururken
Tam hayattan vazgeçerken
Beni aşka inandır.

Şimdi bana öyle bir şeyler
Söyle ki durup dururken
Tam hayattan vazgeçerken
Beni aşka inandır.

Şimdi bana öyle bir şeyler
Söyle ki durup dururken
Tam hayattan vazgeçerken
Beni aşka inandır.

Şimdi bana öyle bir şeyler
Söyle ki durup dururken
Tam hayattan vazgeçerken
Beni aşka inandır.

Şimdi bana öyle bir şeyler
Söyle ki durup dururken
Tam hayattan vaz geçerken
Beni aşka inandır.

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »