İbrahim Tatlıses - Ağlıyorum Kahrımdan Şarkı Sözleri

Sayfamızda İbrahim Tatlıses - Ağlıyorum Kahrımdan Sözleri, İbrahim Tatlıses - Ağlıyorum Kahrımdan Şarkı Sözü, İbrahim Tatlıses - Ağlıyorum Kahrımdan Lyrics, İbrahim Tatlıses - Ağlıyorum Kahrımdan Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

İbrahim Tatlıses Şarkı Sözleriİbrahim Tatlıses - Ağlıyorum Kahrımdan şarkı sözlerinden önce İbrahim Tatlıses ile ilgili kısaca bilgi;

İbrahim Tatlıses, 1 Ocak 1952, Şanlıurfa doğumludur. Asıl adı İbrahim Tatlı'dır.

Sanatçılığının yanında TV programcısı ve iş adamı da olan İbrahim Tatlıses, pek çok filmde oyunculuk ve bazı kliplerinde yönetmenlikte yaptı.

Son zamanlarda uğradığı suikast sonucu gördüğü uzun süreli tedavi ile gündemde olan sanatçı, son olarak Amerika'da tedavi gördü. Tedavisi bir buçuk iki ay daha devam edecek sanatçı yeniden sahnelere dönmeyi planlıyor...

İlk olarak Ayağında Kundura isimli türkü ile ünlendi. İbo Show isimli tv programı tam 19 yıl sürdü. Milletvekili adayı da olan sanatçının, bir çok albümü ve dörtyüzün üzerinde şarkısı bulunmakta.
İbrahim Tatlıses - Ağlıyorum Kahrımdan Şarkı Sözleri
Seninle ilk bakışmamiz var ya
Bir anda vurulmuşum ben sana
Seninle ilk tanışmamız hani
Bir anda tutulmuşum ben sana
Hiç böyle sevmemiştim kimseyi
Yemin ediyorum
Hiç böyle hissetmedim kendimi
Seni seviyorum yemin ediyorum

Ağlıyorum kahrımdan
Yanıyorum bağrımdan
Seviyorum bu canımdan
Digel le Allah'ın için

Gülmüyor bu gözlerim
Tutmuyor ki dizlerim
Çekilmiyor hasretin
Digel le

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »