İbrahim Tatlıses - Ağlatma Beni Şarkı Sözleri

Sayfamızda İbrahim Tatlıses - Ağlatma Beni Sözleri, İbrahim Tatlıses - Ağlatma Beni Şarkı Sözü, İbrahim Tatlıses - Ağlatma Beni Lyrics, İbrahim Tatlıses - Ağlatma Beni Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

İbrahim Tatlıses Şarkı Sözleriİbrahim Tatlıses - Ağlatma Beni şarkı sözlerinden önce İbrahim Tatlıses ile ilgili kısaca bilgi;

İbrahim Tatlıses, 1 Ocak 1952, Şanlıurfa doğumludur. Asıl adı İbrahim Tatlı'dır.

Sanatçılığının yanında TV programcısı ve iş adamı da olan İbrahim Tatlıses, pek çok filmde oyunculuk ve bazı kliplerinde yönetmenlikte yaptı.

Son zamanlarda uğradığı suikast sonucu gördüğü uzun süreli tedavi ile gündemde olan sanatçı, son olarak Amerika'da tedavi gördü. Tedavisi bir buçuk iki ay daha devam edecek sanatçı yeniden sahnelere dönmeyi planlıyor...

İlk olarak Ayağında Kundura isimli türkü ile ünlendi. İbo Show isimli tv programı tam 19 yıl sürdü. Milletvekili adayı da olan sanatçının, bir çok albümü ve dörtyüzün üzerinde şarkısı bulunmakta.
İbrahim Tatlıses - Ağlatma Beni Şarkı Sözleri
Hayat kısa zaman geçer gülmeden
Bir kez olsun muradıma ermeden
Öleceğim senden haber gelmeden
Sızlatma beni ne olur ağlatma beni

Hayalin gözlerime hep ışık saçıyor
Sözlerin kulağımda dertli dertli çınlıyor
Yüreğim bu acılarla yıkılmadı yıkılmıyor
Yalnız o gözlerin beni hep ağlatıyor
Yalnız o sözlerin beni hep ağlatıyor

Duygularım dönüyor hep sana doğru
Ellerin tutunacak dallarım oldu
Seninle olmak bana mutluluğun yolu
Sızlatma beni ah ah ne olur ağlatma beni

Hayalin gözlerimde bir yere bakmam nafile
Görmez başkasını gözlerim istersen sor kalbe
İster benden uzak ol istersen bana gel de
Ben severim seni yeterki bana sevde yeterki sevde

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »