Göksel - Bilemedim Şarkı Sözleri

Sayfamızda Göksel - Bilemedim Sözleri, Göksel - Bilemedim Şarkı Sözü, Göksel - Bilemedim Lyrics, Göksel - Bilemedim Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Göksel Şarkı SözleriGöksel - Bilemedim şarkı sözlerinden önce Göksel ile ilgili kısaca bilgi;

Göksel, 25 Kasım 1971 İstanbul doğumludur.Asıl adı Göksel Demirpençe'dir.

Göksel , 1971 yılında , Boğaziçi Üniversitesi Felsefe Bölümünü bitirmiştir.

Göksel, 1992 yılından itibaren birçok orkestrada solistlik yapmıştır.

Ayrıca, 1997 yılında ilk albümü Yollarla müzik dünyasına hızlı bir giriş yapmıştır.
Göksel - Bilemedim Şarkı Sözleri
Benim aklım alacağın
Bana cefa kılacağın
Her damlada salacağın
Bilemedim bilemedim

Görmeyeli cananımı
Gözlerim döker kanını
Bu derdimin dermanını
Bulamadım bulamadım

Hasret bağrım yakar oldu
Sitem kalbim yıkar oldu
Çeşmim yaşı akar oldu
Silemedim silemedim

Hasretinden bağrım keva
Çeşmin yaşı oldu şarap
Lebrerinden kafi cevap
Alamadım alamadım

Sim endamın hicrinden
Sahibi düşürdün dile
Bir teselli bu gönlüme
Veremedim veremedim

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »