Göksel - Bi Seni Konuşurum Şarkı Sözleri

Sayfamızda Göksel - Bi Seni Konuşurum Sözleri, Göksel - Bi Seni Konuşurum Şarkı Sözü, Göksel - Bi Seni Konuşurum Lyrics, Göksel - Bi Seni Konuşurum Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Göksel Şarkı SözleriGöksel - Bi Seni Konuşurum şarkı sözlerinden önce Göksel ile ilgili kısaca bilgi;

Göksel, 25 Kasım 1971 İstanbul doğumludur.Asıl adı Göksel Demirpençe'dir.

Göksel , 1971 yılında , Boğaziçi Üniversitesi Felsefe Bölümünü bitirmiştir.

Göksel, 1992 yılından itibaren birçok orkestrada solistlik yapmıştır.

Ayrıca, 1997 yılında ilk albümü Yollarla müzik dünyasına hızlı bir giriş yapmıştır.
Göksel - Bi Seni Konuşurum Şarkı Sözleri
Akşam üstü uğradım sahildeki kahveye
Oturup arkadaşların yanına,
Sıcak bir çay söyledim
İnce belli bardakta
Herkes birşeyler anlattı
Kimi sırrını paylaştı
Sohbet koyuydu doğrusu
Konuştukça azalıyor insanın derdi korkusu
Ben de senden bahsettim
Anlatırken farkettim
Senle başlar biterim
Ben senden ibaretim
Aşkından esaretim
Bana seni hatırlatır bir şey bulurum
Sağımı solumu şaşırıp unuturum
Uzaklara dalıp dalıp senin olurum
Sus olur pus olur bi'seni konuşurum
Bi' seni konuşurum, bi' seni konuşurum,
Hep seni konuşurum
Sözlerim demli, gamlı, nihavent makamı
Konuşurum yerli yersiz senin aşkını

Söz - Müzik : Göksel

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »