Özlem Tekin - Belki Şarkı Sözleri

Sayfamızda Özlem Tekin - Belki Sözleri, Özlem Tekin - Belki Şarkı Sözü, Özlem Tekin - Belki Lyrics, Özlem Tekin - Belki Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Özlem Tekin Şarkı SözleriÖzlem Tekin - Belki şarkı sözlerinden önce Özlem Tekin ile ilgili kısa bilgi;

Özlem Tekin, 18 Kasım 1971, A.B.D Kaliforniya, doğumludur. Aynı zamanda ABD vatandaşıdır

İlk öğretimine Türkiye'de başladı ve Fransızca eğitim veren Tevfik Fikret Lisesinde okurken piyano dersleri aldı.

Hacettepe Üniversitesi Devlet Konservatuvarı, 1992 mezunudur.

Sahne hayatı Seyyal Taner ve Zerrin Özer'e sahnede vokal yaparak başladı. Bursa'da kurulan Volvox grubunda solist ve klavyeci olarak görev aldı.

1996 yılının Ocak ayında ilk solo albümü Kime Ne?`yi çıkardı.
Özlem Tekin - Belki Şarkı Sözleri
Güç senin karar senin
Hata benim olsun
Söz senin mertlik senin
Yalan benim olsun
Yanımda resimlerinle gömleğin kalsın
Gün senin hayat senin
Geçmş benim olsun
Haz senin hak senin
Ceza benim olsun
Yanımda resimlerinle gömleğin kalsın
Yanımda hayallerimle çakmağın kalsın

Çünkü belki
Yakarım bu evi kurtulurum ikimizden
Belki yıkarım gider ne kaldı hikayemizden
Belki tutarım iki elimle sımsıkı
Özlersin belki dönersin diye

Düş senin dua senin
Yara benim olsun
Zevk senin sefa senin
Cefa benim olsun
Yanımda resimlerinle gömleğin kalsın
Yanımda hayallerimle çakmağın kalsın

Pul senin para senin aşk benim olsun

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »