Özlem Tekin - Bana Bişey Olmaz Şarkı Sözleri

Sayfamızda Özlem Tekin - Bana Bişey Olmaz Sözleri, Özlem Tekin - Bana Bişey Olmaz Şarkı Sözü, Özlem Tekin - Bana Bişey Olmaz Lyrics, Özlem Tekin - Bana Bişey Olmaz Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Özlem Tekin Şarkı SözleriÖzlem Tekin - Bana Bişey Olmaz şarkı sözlerinden önce Özlem Tekin ile ilgili kısa bilgi;

Özlem Tekin, 18 Kasım 1971, A.B.D Kaliforniya, doğumludur. Aynı zamanda ABD vatandaşıdır

İlk öğretimine Türkiye'de başladı ve Fransızca eğitim veren Tevfik Fikret Lisesinde okurken piyano dersleri aldı.

Hacettepe Üniversitesi Devlet Konservatuvarı, 1992 mezunudur.

Sahne hayatı Seyyal Taner ve Zerrin Özer'e sahnede vokal yaparak başladı. Bursa'da kurulan Volvox grubunda solist ve klavyeci olarak görev aldı.

1996 yılının Ocak ayında ilk solo albümü Kime Ne?`yi çıkardı.
Özlem Tekin - Bana Bişey Olmaz Şarkı Sözleri
Bu geceden başlayıp boşvericem ben
Eğlenicem ben günümü gün edicem
Şimdiden yük kalktı omuzumdan
Tam da gün aldım otuzumdan
Gitmeden döndüm ben yarıyoldan
Yer yerinden oynasa ben buradayım
Kar kıyamet kopsa da aynı konumdayım
Dünya altüst olsa da sabit durumdayım
Herşey tersine dönse
Bana bişey olmaz
Devam etmek gelmio içimden
Kimse kaldıramaz beni yerimden
Şimdiden yük kalktı omuzumdan
Tam da gün aldım otuzumdan
Gitmeden döndüm ben yarıyoldan
Yer yerinden oynasa ben buradayım
Kar kıyamet kopsa da aynı konumdayım
Dünya altüst olsa da sabit durumdayım
Herşey tersine dönse
Bana bişey olmaz

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »