Özlem Tekin - Aşk Yangın Şarkı Sözleri

Sayfamızda Özlem Tekin - Aşk Yangın Sözleri, Özlem Tekin - Aşk Yangın Şarkı Sözü, Özlem Tekin - Aşk Yangın Lyrics, Özlem Tekin - Aşk Yangın Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Özlem Tekin Şarkı SözleriÖzlem Tekin - Aşk Yangın şarkı sözlerinden önce Özlem Tekin ile ilgili kısa bilgi;

Özlem Tekin, 18 Kasım 1971, A.B.D Kaliforniya, doğumludur. Aynı zamanda ABD vatandaşıdır

İlk öğretimine Türkiye'de başladı ve Fransızca eğitim veren Tevfik Fikret Lisesinde okurken piyano dersleri aldı.

Hacettepe Üniversitesi Devlet Konservatuvarı, 1992 mezunudur.

Sahne hayatı Seyyal Taner ve Zerrin Özer'e sahnede vokal yaparak başladı. Bursa'da kurulan Volvox grubunda solist ve klavyeci olarak görev aldı.

1996 yılının Ocak ayında ilk solo albümü Kime Ne?`yi çıkardı.
Özlem Tekin - Aşk Yangın Şarkı Sözleri
Tutmam içimde duydum elin el elinde
Sormam kiminle gördüm keyfin yerinde
Tek bir sözüm var dinle öfle içimde
Tek bir canım var cehennem dibinde
Aşk yangın aşıklar yanmadan olmaz
Kalbim bende kaldı onda carpmaz
Aşk yangın aşıklar yanmadan olmaz
Aklın bende kaldı onda durmaz
Durdum yerimde artık koşmam peşinde
Bittin içimde küller yanmaz biçimde
Yattım seninle bozdum yeminimi önünde
Kalktım seninle cehennem dibinde

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »