Özlem Tekin - Aşk Her Şeyi Affeder Mi Şarkı Sözleri

Sayfamızda Özlem Tekin - Aşk Her Şeyi Affeder Mi Sözleri, Özlem Tekin - Aşk Her Şeyi Affeder Mi Şarkı Sözü, Özlem Tekin - Aşk Her Şeyi Affeder Mi Lyrics, Özlem Tekin - Aşk Her Şeyi Affeder Mi Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Özlem Tekin Şarkı SözleriÖzlem Tekin - Aşk Her Şeyi Affeder Mi şarkı sözlerinden önce Özlem Tekin ile ilgili kısa bilgi;

Özlem Tekin, 18 Kasım 1971, A.B.D Kaliforniya, doğumludur. Aynı zamanda ABD vatandaşıdır

İlk öğretimine Türkiye'de başladı ve Fransızca eğitim veren Tevfik Fikret Lisesinde okurken piyano dersleri aldı.

Hacettepe Üniversitesi Devlet Konservatuvarı, 1992 mezunudur.

Sahne hayatı Seyyal Taner ve Zerrin Özer'e sahnede vokal yaparak başladı. Bursa'da kurulan Volvox grubunda solist ve klavyeci olarak görev aldı.

1996 yılının Ocak ayında ilk solo albümü Kime Ne?`yi çıkardı.
Özlem Tekin - Aşk Her Şeyi Affeder Mi Şarkı Sözleri
Çok üzgünüm istemeden
Seni dün gece aldattım
Kim olduğu mühim değil
Sana bağlanmaktan kaçtım

Çok üzgünüm istemeden
Bir bakışa aldandım
İnan bana bütün sabah
Pişmanlıktan ağladım

Aşk herşeyi affeder mi
Dersin zamanla geçer mi
Güzel günlerin hatrına
Aşk herşeyi affeder mi!!!

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »