Kıraç - Ayşe Şarkı Sözleri

Sayfamızda Kıraç - Ayşe Sözleri, Kıraç - Ayşe Şarkı Sözü, Kıraç - Ayşe Lyrics, Kıraç - Ayşe Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Kıraç Şarkı SözleriKıraç - Ayşe şarkı sözlerinden önce Kıraç ile ilgili kısa bilgi;

Kıraç, 17 Haziran 1972, Kahramanmaraş, Göksun doğumludur.

1982 yılında ailesiyle birlikte İstanbul’a geldi. İlk, orta ve lise eğitimini İstanbul Hasköy’de tamamladı.

Daha sonra Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi Müzik Öğretmenliği bölümüne girdi.

Müzik hayatı 1992 yılında Ortaköy'de bir barda sahne almasıyla başladı.

1998 yılı Mayıs ayında ilk albümü Deli Düş piyasaya sürüldü. "Dağların Kadını", "Talihim Yok Bahtım Kara" ve "Ben Yolumu Bulurum" şarkılarına klip çekildi.

Fenerbahçe Spor Kulübü'nün 100. yılı için 2007 yılında bir de beste yaptı Funda Arar'la birlikte Gölgeler adlı müzik programını sundu. Aynı sene Binbir Gece ve Annem dizilerinin müziğini yaptı.

Bunun dışında da bir çok dizinin müziğini yapan Kıraç, 2010 yılında ise Dünya Basketbol Şampiyonasında yer alacak olan Türkiye Millî Basketbol Takımı için Show Zamanı adlı albümü çıkardı...
Kıraç - Ayşe Şarkı Sözleri
İtiraf ettim kendime, seviyormuşum meğer diye
Sonrada güldüm halime, çocukmusun oğlum diye
Meğer hep çocukmuşum büyümemişim kalmışım
Hiç farkına varmamışım daha sanki on beş yaşım
Ayşem ayşem ayşem gül ayşem güldür ayşem
Ayşem ayşem ayşem yolun ecelimdir ayşem
Ayşem ayşem ayşem gurbetten dönüşüm ayşem
Ayşem ayşem ayşem rüzgarım gönlüm gül ayşem
Ayşe mutlu biten bir masal, madalyonun güzel yüzü
Hem kontes hem köylü kızı, ah ne diyeyim peri kızı
Ben seni sevdim sen beni sevmesende olur
Zaten tek aşk budur
Ama yinede
Hadi neyse

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »