Kıraç - Ayrılmam Senden Şarkı Sözleri

Sayfamızda Kıraç - Ayrılmam Senden Sözleri, Kıraç - Ayrılmam Senden Şarkı Sözü, Kıraç - Ayrılmam Senden Lyrics, Kıraç - Ayrılmam Senden Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Kıraç Şarkı SözleriKıraç - Ayrılmam Senden şarkı sözlerinden önce Kıraç ile ilgili kısa bilgi;

Kıraç, 17 Haziran 1972, Kahramanmaraş, Göksun doğumludur.

1982 yılında ailesiyle birlikte İstanbul’a geldi. İlk, orta ve lise eğitimini İstanbul Hasköy’de tamamladı.

Daha sonra Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi Müzik Öğretmenliği bölümüne girdi.

Müzik hayatı 1992 yılında Ortaköy'de bir barda sahne almasıyla başladı.

1998 yılı Mayıs ayında ilk albümü Deli Düş piyasaya sürüldü. "Dağların Kadını", "Talihim Yok Bahtım Kara" ve "Ben Yolumu Bulurum" şarkılarına klip çekildi.

Fenerbahçe Spor Kulübü'nün 100. yılı için 2007 yılında bir de beste yaptı Funda Arar'la birlikte Gölgeler adlı müzik programını sundu. Aynı sene Binbir Gece ve Annem dizilerinin müziğini yaptı.

Bunun dışında da bir çok dizinin müziğini yapan Kıraç, 2010 yılında ise Dünya Basketbol Şampiyonasında yer alacak olan Türkiye Millî Basketbol Takımı için Show Zamanı adlı albümü çıkardı...
Kıraç - Ayrılmam Senden Şarkı Sözleri
Ayrılmam senden çünkü sen bana kadarsın
Yola gelmez şu dünyaya
İnandığım bağlandığım kadınsın
Ayrılamam senden çünkü sen bana kadarsın
Yola gelmez şu dünyaya
İnandığım bağlandığım kadınsın
Sen bütün gizli düşlerim
Sen, sen en aydınlık yerim ömrümce beklediğim
Sen kaderimsin
Sen her halime katlanan
Sen masalımda kahraman
Senden sonrası yalan dayanamam
Ayrılmam… Ayrılmam
Ayrılmam sevdiğim senden
Ölsem ben sen diye diye
Gitmem gidemem bile bile
Ayrılmam senden göz göre göre
Ölsem ben sen diye diye
Gitmem gidemem bile bile
Ayrılmam senden göz göre göre
Ayrılmam senden göz göre göre
Ayrılmam senden çünkü sen bana kadarsın
Yola gelmez şu dünyaya
İnandığım bağlandığım kadınsın
Ayrılamam senden çünkü sen bana kadarsın
Yola gelmez şu dünyaya
İnandığım bağlandığım kadınsın
Sen bütün gizli düşlerim
Sen, sen en aydınlık yerim ömrümce beklediğim
Sen kaderimsin
Sen her halime katlanan
Sen masalımda kahraman
Senden sonrası yalan dayanamam
Ayrılmam… Ayrılmam
Ayrılmam sevdiğim senden
Ölsem ben sen diye diye
Gitmem gidemem bile bile
Ayrılmam senden göz göre göre
Ölsem ben sen diye diye
Gitmem gidemem bile bile
Ayrılmam senden göz göre göre
Ayrılmam senden göz göre göre

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »