Barış Manço - Ali Yazar Veli Bozar Şarkı Sözleri

Sayfamızda Barış Manço - Ali Yazar Veli Bozar Sözleri, Barış Manço - Ali Yazar Veli Bozar Şarkı Sözü, Barış Manço - Ali Yazar Veli Bozar Lyrics, Barış Manço - Ali Yazar Veli Bozar Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Barış Manço Şarkı SözleriBarış Manço - Ali Yazar Veli Bozar şarkı sözlerinden önce Barış Manço ile ilgili kısa bilgi;

Barış Manço, 2 Ocak 1943, Üsküdar, İstanbul, doğumludur. 1 Şubat 1999, Kadıköy, İstanbul'da hayatını kaybetti.

Türkiye'de rock müziğin öncülerinden, Anadolu Rock türünün kurucuları arasında sayılan Barış Manço Galatasaray lisesinde eğitim gördü ve müzik hayatınada burada başladı.

İki yüzün üzerinde bestesi olan sanatçı, yüksek öğrenimini Belçika Kraliyet Akademisi'nde tamamladı...

Şarkıları, Arapça, Bulgarca, Flemenkçe, Almanca , Fransızca, İbranice, İngilizce, Japonca ve Yunanca dillerinde de yorumlandı.

Barış Manço 1991 yılında Türkiye Cumhuriyeti Devlet Sanatçısı Unvanı'na layık görüldü. TRT ekranlarında yayınlanan Adam Olacak Çocuk ve 7'den 77'ye isimli programları o dönemin en çok izlenen programları olmuştur.
Barış Manço - Ali Yazar Veli Bozar Şarkı Sözleri
Ali yazar Veli bozar küp suyunu çeker azar azar

Gözümde yaş görseler erkek ağlar mı derler
Gökler ağlıyor dostlar ben ağlamışım çok mu
Rahmet yağarken dostlar ben ıslanmışım çok mu

Ali yazar Veli bozar küp suyunu çeker azar azar
Üzülmüşüm neye yarar keskin sirke küpüne zarar

Bir gün dönsem sözümden düşerim dost gözünden
Dünya dönüyor dostlar bir sözden dönsem çok mu
Devran dönüyor dostlar ben dönmüşüm çok mu

Ali yazar Veli bozar küp suyunu çeker azar azar
Üzülmüşüm neye yarar keskin sirke küpüne zarar

Barış yolun sonunda yürü demek boşuna
Hayat duruyor dostlar ben durmuşum çok mu
Yaşam bitiyor dostlar ben bitmişim çok mu

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »