Barış Manço - Al Beni Şarkı Sözleri

Sayfamızda Barış Manço - Al Beni Sözleri, Barış Manço - Al Beni Şarkı Sözü, Barış Manço - Al Beni Lyrics, Barış Manço - Al Beni Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Barış Manço Şarkı SözleriBarış Manço - Al Beni şarkı sözlerinden önce Barış Manço ile ilgili kısa bilgi;

Barış Manço, 2 Ocak 1943, Üsküdar, İstanbul, doğumludur. 1 Şubat 1999, Kadıköy, İstanbul'da hayatını kaybetti.

Türkiye'de rock müziğin öncülerinden, Anadolu Rock türünün kurucuları arasında sayılan Barış Manço Galatasaray lisesinde eğitim gördü ve müzik hayatınada burada başladı.

İki yüzün üzerinde bestesi olan sanatçı, yüksek öğrenimini Belçika Kraliyet Akademisi'nde tamamladı...

Şarkıları, Arapça, Bulgarca, Flemenkçe, Almanca , Fransızca, İbranice, İngilizce, Japonca ve Yunanca dillerinde de yorumlandı.

Barış Manço 1991 yılında Türkiye Cumhuriyeti Devlet Sanatçısı Unvanı'na layık görüldü. TRT ekranlarında yayınlanan Adam Olacak Çocuk ve 7'den 77'ye isimli programları o dönemin en çok izlenen programları olmuştur.
Barış Manço - Al Beni Şarkı Sözleri
Sen gideli sevgilim, bahçemde güller açmıyor
Geceler bitmek bilmiyor, geceler buz gibi, sabah olmuyor
Şimdi ben sensiz nasıl yaşarım söyle
Şimdi ben sensiz neylerim söyle

Son birkez görebilsem seni, tutsam dokunsam ellerine
Yokluğun dayanılmaz oldu, hasret kaldım gül yüzüne
Şimdi ben sensiz nasıl yaşarım söyle
Şimdi ben sensiz neylerim söyle
Şimdi ben sensiz nasıl yaşarım söyle

Al beni götür gittiğin yere
İstersen vur yerden yerlere
Ne olur, al beni götür gittiğin yere
Yeter ki yeter ki terketme

Bekledim seni gecelerce yaralı ceylan misali
Ardından düştüm çöllere Leyla'ya koşan Mecnun misali
Şimdi ben sensiz neylerim söyle
Şimdi ben sensiz nasıl yaşarım söyle

AL beni götür gittiğin yere
İstersen vur yerden yerlere
Ne olur al beni götür gittiğin yere
Yeter ki yeter ki terketme

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »