Adnan Fırat - Benim Hayatım Şarkı Sözleri

Sayfamızda Adnan Fırat - Benim Hayatım Sözleri, Adnan Fırat - Benim Hayatım Şarkı Sözü, Adnan Fırat - Benim Hayatım Lyrics, Adnan Fırat - Benim Hayatım Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Adnan Fırat Şarkı SözleriAdnan Fırat - Benim Hayatım şarkı sözlerinden önce Adnan Fırat ile ilgili kısa bilgi;

İlk bestesini 2004 yılında yapan ve 1996 yılından beri müzikle iç içe olan Adnan Fırat, Mustafa Toroslu'dan 3 yıl piyano-şan eğitimi, Nuri Candaş'tan opera-şan, Arif Sağ'dan halk müziği eğitimi ve Boğaziçi Musiki Cemiyeti'nden 4 yıl Türk müziği eğitimi aldı. Hala, Zehra Belevi'den şan dersleri almaya devam etmektedir.

Adnan Fırat'ın, Seyhan Müzik Record etiketiyle yayınlanan "Mucize" albümünün "Mucize" isimli şarkısı video klibiyle NetD Müzik'te
Adnan Fırat - Benim Hayatım Şarkı Sözleri
Uzaktan görenler mesut sanıyor
Bilmezler gözlerim her gün ağlıyor
İçimde dinmeyen yaram kanıyor
Bir meçhule döndü benim hayatım
Bir meçhule döndü benim hayatım
Geceyi yaşarım doğmaz güneşim
Zamansız küllendi yanan ateşim
Geceyi yaşarım doğmaz güneşim
Zamansız küllendi yanan ateşim
Yarına çıkar mı bilmem gidişim
Mevsimsiz sarardı benim hayatım
Zamansız sarardı benim hayatım
Işıklar altında sönmüş gibiyim
Dostların içinde yalnız biriyim
Bilinmez yollara girmiş gibiyim
Nerede bitecek benim hayatım
Nerede bitecek benim hayatım
Yorgunum dertliyim yürek dayanmaz
Mutsuzum desem de kimse inanmaz
Yorgunum dertliyim yürek dayanmaz
Mutsuzum desem de kimse inanmaz
Maziyi ararım böyle yaşanmaz
Çekilmez çiledir benim hayatım
Çekilmez çiledir benim hayatım

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »