Adnan Fırat - Ben Sendim Şarkı Sözleri

Sayfamızda Adnan Fırat - Ben Sendim Sözleri, Adnan Fırat - Ben Sendim Şarkı Sözü, Adnan Fırat - Ben Sendim Lyrics, Adnan Fırat - Ben Sendim Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Adnan Fırat Şarkı SözleriAdnan Fırat - Ben Sendim şarkı sözlerinden önce Adnan Fırat ile ilgili kısa bilgi;

İlk bestesini 2004 yılında yapan ve 1996 yılından beri müzikle iç içe olan Adnan Fırat, Mustafa Toroslu'dan 3 yıl piyano-şan eğitimi, Nuri Candaş'tan opera-şan, Arif Sağ'dan halk müziği eğitimi ve Boğaziçi Musiki Cemiyeti'nden 4 yıl Türk müziği eğitimi aldı. Hala, Zehra Belevi'den şan dersleri almaya devam etmektedir.

Adnan Fırat'ın, Seyhan Müzik Record etiketiyle yayınlanan "Mucize" albümünün "Mucize" isimli şarkısı video klibiyle NetD Müzik'te
Adnan Fırat - Ben Sendim Şarkı Sözleri
Özür dilemek için aradıysan üzgünüm
'Aradığınız kişiye şuan ulaşılamıyor…Sınırını aşacağım bu gece kendi içimde
Artık bu tende sevgilin yaşamıyor
Kendimi vermeden beni alamazsın
Yalanlarınla yine kandıramazsın
O eskidendi aşkının ortasındaydım
Şimdi kıyısında bile bulamazsın
Yaralandığım yere geri dönüşlerim
Yok bundan sonra
Ben eskiden sendim sen hiç ben olmadın
Git hadi durma
Yaralandığım yere geri dönüşlerim
Yok bundan sonra
Ben eskiden sendim sen hiç ben olmadın
Git hadi durma
Özür dilemek için aradıysan üzgünüm
Aradığınız kişiye şuan ulaşılmıyor
Sınırını aşacağım bu gece kendi içimde
Artık bu tende sevgilin yaşamıyor
Kendimi vermeden beni alamazsın
Yalanlarınla yine kandıramazsın
O eskidendi aşkının ortasındaydım
Şimdi kıyısında bile bulamazsın
Yaralandığım yere geri dönüşlerim
Yok bundan sonra
Ben eskiden sendim sen hiç ben olmadın
Git hadi durma
Yaralandığım yere geri dönüşlerim
Yok bundan sonra
Ben eskiden sendim sen hiç ben olmadın
Git hadi durma

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »