Orhan Gencebay - Bozamazsın Beni Dünya Şarkı Sözleri

Sayfamızda Orhan Gencebay - Bozamazsın Beni Dünya Sözleri, Orhan Gencebay - Bozamazsın Beni Dünya Şarkı Sözü, Orhan Gencebay - Bozamazsın Beni Dünya Lyrics, Orhan Gencebay - Bozamazsın Beni Dünya Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Orhan Gencebay Şarkı SözleriOrhan Gencebay - Bozamazsın Beni Dünya şarkı sözlerinden önce Orhan Gencebay ile ilgili kısa bilgi;

Orhan Gencebay, 4 Ağustos 1944, Samsun, Türkiye doğumludur.

Halk tarafından Arabesk müziğin Türkiye'de ki kurucusu olarak bilinir fakat kendisi bu terimi hem eksik hemde yanlış bulur.

Müzik hayatı, 6 yaşında, Emin Tarakçı'dan keman ve mandolin dersleri alarak başladı.

Toplam 35 31 sinema, 4 televizyon filminde başrol oynayan Orhan Gencebay, ayrıca 90'a yakın filmde müzik direktörlüğü yaptı. Orhan Gencebay'ın 300'e yakınını kendisinin seslendirdiği, 1000'den fazla bestesi bulunmaktadır.

İlk profesyonel bestesi "Ruhumda Titreyen Sonsuz Bir Alevsin"i henüz 14 yaşında iken yaptı.
Orhan Gencebay - Bozamazsın Beni Dünya Şarkı Sözleri
Sen ne kadar bozulsanda,
Bozamazsın beni dünya
Çirkinlikler kitabına,
Yazamazsın beni dünya
Yazılmam dünya,
Söz vermişim allah'ıma
Ortak olmam günahına,
Bir vefasız yâr uğruna ölemem dünya,
ne sevilmek,ne sevmek var,
ne insanlık,adalet var,
Uyamam ben düzenine,
Değişmem dünya,sen değiş dünya,
Yaratırken tanrım seni
Yaratığı en güzelini,

Paylaşmanın kıymetini,
Bilemedim,anlamadın bencilsin dünya,
şeytanda sen,melekte sen,
mahşerde,sen ahrette sen,
bu halinle en kötüden,çirkinsin dünya,
Ne sevilmek,ne sevmek var,
Ne insanlık adalet var,
Düzenine isyanım var,
değişmem dünya,
of of sen değiş dünya.

Bu şarkım aslında dünyaya değil
Bu güzel dünyayı bozmak isteyenleredir!

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »