Orhan Gencebay - Boynu Bükük Sevgili Şarkı Sözleri

Sayfamızda Orhan Gencebay - Boynu Bükük Sevgili Sözleri, Orhan Gencebay - Boynu Bükük Sevgili Şarkı Sözü, Orhan Gencebay - Boynu Bükük Sevgili Lyrics, Orhan Gencebay - Boynu Bükük Sevgili Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Orhan Gencebay Şarkı SözleriOrhan Gencebay - Boynu Bükük Sevgili şarkı sözlerinden önce Orhan Gencebay ile ilgili kısa bilgi;

Orhan Gencebay, 4 Ağustos 1944, Samsun, Türkiye doğumludur.

Halk tarafından Arabesk müziğin Türkiye'de ki kurucusu olarak bilinir fakat kendisi bu terimi hem eksik hemde yanlış bulur.

Müzik hayatı, 6 yaşında, Emin Tarakçı'dan keman ve mandolin dersleri alarak başladı.

Toplam 35 31 sinema, 4 televizyon filminde başrol oynayan Orhan Gencebay, ayrıca 90'a yakın filmde müzik direktörlüğü yaptı. Orhan Gencebay'ın 300'e yakınını kendisinin seslendirdiği, 1000'den fazla bestesi bulunmaktadır.

İlk profesyonel bestesi "Ruhumda Titreyen Sonsuz Bir Alevsin"i henüz 14 yaşında iken yaptı.
Orhan Gencebay - Boynu Bükük Sevgili Şarkı Sözleri
Aşktan boynu bükük olan sevgililer
Ümitsiz olsa da gel diyeni bekler
Aşktan boynu bükük olan sevgililer
Ümitsiz olsa da sev diyeni bekler

Ne gelen var ne de seven bir sevgili
Ne gelen var ne de sevecek bir sevgili
Korkarım ömrüm beklemekle geçer
Korkarım ömrüm beklemekle biter

Aşkım garip ben garip kalmışım bu yerlerde
Gülüyor bak mutluluk nizde uzak ellerde
Keder benim dert benim kurbanıyım kaderin
Offf offf boynu bükük sevgilim

Ben ayrılık için seni sevmedim ki
Ben ayrılık için seni sevmedim ki
Gönlümü bela et bana demedim ki
Aşkımı bela et bana demedim ki

Aşk pişmanlık duymamak değilmidir sevgilim
İşlenilen günahlar benimmidir sevgilim
Keder benim dert benim kurbanıyım kaderin
Offf offf boynu bükük sevgilim

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »