Ogün Sanlısoy - Bana Bi Sor Şarkı Sözleri

Sayfamızda Ogün Sanlısoy - Bana Bi Sor Sözleri, Ogün Sanlısoy - Bana Bi Sor Şarkı Sözü, Ogün Sanlısoy - Bana Bi Sor Lyrics, Ogün Sanlısoy - Bana Bi Sor Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Ogün Sanlısoy Şarkı SözleriOgün Sanlısoy - Bana Bi Sor şarkı sözlerinden önce Ogün Sanlısoy ile ilgili kısa bilgi;

Ogün Sanlısoy, 1971 yılında Gölcük,1971 yılında Gölcük doğumludur.

Ogün Sanlısoy ,1989 yılında Sugar Mice grubuyla çalışmaya başladı ve ilk demo kaydını gerçekleştirdi.

Ogün Sanlısoy , birçok grubta vokalistlik yapmıştır.

Ogün Sanlısoy , 1999 yılında ilk solo albümü olan Korkma'yı çıkardı.

Ogün Sanlısoy - Bana Bi Sor Şarkı Sözleri
Gözüm sende görünmem, sesim çıkmaz duyulmam
Yanında yalnızken, sana vuruldum ben
Düşe kalka peşinde, gerçeklerle benim işim ne
Akıllı kalmam zor, yüzün hayalimdeyken
Sesin yoksa da resmin var

Başımda dumanlar, yoluma çıkarsan
Ay aşk bana bi sor, sensiz nasıl geçti bu aşk
Ay aşk bana bi sor, nasıl geçti sensiz bu aşk
Ay aşk bana bi sor, sensiz nasıl geçti bu aşk
Ay aşk bana bi sor

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »