Ogün Sanlısoy - Avunmak Zor Şarkı Sözleri

Sayfamızda Ogün Sanlısoy - Avunmak Zor Sözleri, Ogün Sanlısoy - Avunmak Zor Şarkı Sözü, Ogün Sanlısoy - Avunmak Zor Lyrics, Ogün Sanlısoy - Avunmak Zor Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Ogün Sanlısoy Şarkı SözleriOgün Sanlısoy - Avunmak Zor şarkı sözlerinden önce Ogün Sanlısoy ile ilgili kısa bilgi;

Ogün Sanlısoy, 1971 yılında Gölcük,1971 yılında Gölcük doğumludur.

Ogün Sanlısoy ,1989 yılında Sugar Mice grubuyla çalışmaya başladı ve ilk demo kaydını gerçekleştirdi.

Ogün Sanlısoy , birçok grubta vokalistlik yapmıştır.

Ogün Sanlısoy , 1999 yılında ilk solo albümü olan Korkma'yı çıkardı.

Ogün Sanlısoy - Avunmak Zor Şarkı Sözleri
Alışamadım geceler uzun
Hep bişey noksan
Alışamadım yatağım dar
İçinde sen yoksan
Karışamadım bu kalabalığa eve kapandım
Konuşamadım
Kime ne söylesem yalandı

Ne yapsam her şey boş
Gelir geçer hayat yine aynı
Yatarım yeniden
Seninle ben ayrı yerde dururken
Sevinemem
Hayat yine aynı yaşarım yeniden
Keder beni terk eder
Ben uyurken resmin hep beni sever
Avunmak zor...

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »