Emre Altınok - Bana Sorma Şarkı Sözleri

Sayfamızda Emre Altınok - Bana Sorma Sözleri, Emre Altınok - Bana Sorma Şarkı Sözü, Emre Altınok - Bana Sorma Lyrics, Emre Altınok - Bana Sorma Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Emre Altınok Şarkı SözleriEmre Altınok - Bana Sorma şarkı sözlerinden önce Emre Altınok ile ilgili kısa bilgi;

Emre Altınok , 1983 yılı Balıkesir doğumludur.

Tüm şarkıları pop akustik tarzda ve şarkıların tüm söz ve müziğini kendisine aittir.

Emre Altınok'un, müzikal kariyeri henüz 12 yaşında iken başlamıştır. Altınok, alışılmışın dışında gitar çalma tekniği ve özgün besteleriyle de genç kuşağın akustik pop tarzında en iddialı müzisyenlerinden biri olmuştur.

2009 yılında kendisinin kurduğu "Melodimenko" isimli orkestrasıyla da dinleyicilerle buluşmaya devam etmektedir.

2006 yılında Kral TV'nin düzenlediği "Türkiye ve Avrupa Webeste" yarışmasında üçüncü oldu.
Emre Altınok - Bana Sorma Şarkı Sözleri
Of benmi kırdım kalbini
Benmi küstüm senin sevgine
Şimdi hesap soruyorsun
Benmi seçtim çekip gitmeyi terk etmeyi
Artık dualarım getirmez geri
Senle geçen geceleri başıboş saatleri
Kandırmışlar seni yalan gülüşlerle
O güzel aşk şiirleri o sahte sözlerle
Bana sorma sensizliği bana sorma
Bana sorma yalnızlığı bana sorma
Çektiğim acıları sensiz geçen yılları
Bana sorma bana sorma

Çektiğim acıları sensiz geçen yılları
Bana sorma bana sorma
Of senmi çizdin ismini
Senmi yaktın benim resmimi
Şimdi yoksun biliyorum
Senmi yazdın benim kaderimi sensizliği
Artık dualarım getirmez geri
Senle geçen geceleri başıboş saatleri
Kandırmışlar seni yalan gülüşlerle
O güzel aşk şiirleri o sahte sözlerle
Bana sorma sensizliği bana sorma
Bana sorma yalnızlığı bana sorma
Çektiğim acıları sensiz geçen yılları
Bana sorma bana sorma..

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »