Emre Altınok - Ateş Alfabesi Şarkı Sözleri

Sayfamızda Emre Altınok - Ateş Alfabesi Sözleri, Emre Altınok - Ateş Alfabesi Şarkı Sözü, Emre Altınok - Ateş Alfabesi Lyrics, Emre Altınok - Ateş Alfabesi Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Emre Altınok Şarkı SözleriEmre Altınok - Ateş Alfabesi şarkı sözlerinden önce Emre Altınok ile ilgili kısa bilgi;

Emre Altınok , 1983 yılı Balıkesir doğumludur.

Tüm şarkıları pop akustik tarzda ve şarkıların tüm söz ve müziğini kendisine aittir.

Emre Altınok'un, müzikal kariyeri henüz 12 yaşında iken başlamıştır. Altınok, alışılmışın dışında gitar çalma tekniği ve özgün besteleriyle de genç kuşağın akustik pop tarzında en iddialı müzisyenlerinden biri olmuştur.

2009 yılında kendisinin kurduğu "Melodimenko" isimli orkestrasıyla da dinleyicilerle buluşmaya devam etmektedir.

2006 yılında Kral TV'nin düzenlediği "Türkiye ve Avrupa Webeste" yarışmasında üçüncü oldu.
Emre Altınok - Ateş Alfabesi Şarkı Sözleri
Yakma ateşini öyle uzaktan
Ben bilmem bu dili
Söyle o sigarana
Satmış ruhu üşüyen göğsümü
Beni bekleyen kentin kalleş rüzgarına
Yakma ateşini öyle uzaktan
Ben bilmem bu dili
Söyle o sigarana
Satmış ruhu üşüyen göğsümü
Beni bekleyen kentin kalleş rüzgarına
Titriyor ben uzaklaştıkça
Her martının gözbebeği
Ben bu soğukları bilmem
Böyle korkutma beni
Bugün yağmur yağacaktı
Hani kalacaktım bende
Yaslanınca sönen göğsünde
Bugün yağmur yağacaktı
Hani kalacaktım bende
Yaslanınca sönen göğsünde

Yakma ateşini öyle uzaktan
Ben bilmem bu dili
Söyle o sigarana
Satmış ruhu üşüyen göğsümü
Beni bekleyen kentin kalleş rüzgarına
Yakma ateşini öyle uzaktan
Ben bilmem bu dili
Söyle o sigarana
Satmış ruhu üşüyen göğsümü
Beni bekleyen kentin kalleş rüzgarına
Titriyor ben uzaklaştıkça
Her martının gözbebeği
Ben bu soğukları bilmem
Böyle korkutma beni
Bugün yağmur yağacaktı
Hani kalacaktım bende
Yaslanınca sönen göğsünde
Bugün yağmur yağacaktı
Hani kalacaktım bende
Yaslanınca sönen göğsünde
Yağmadı aldı bir vapur
Çekti çürüttü aklımı
Yağmadı aldı bir vapur
Çekti çürüttü aklımı...

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »