Duman - Bu Aşk Beni Yorar Şarkı Sözleri

Sayfamızda Duman - Bu Aşk Beni Yorar Sözleri, Duman - Bu Aşk Beni Yorar Şarkı Sözü, Duman - Bu Aşk Beni Yorar Lyrics, Duman - Bu Aşk Beni Yorar Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Duman Şarkı SözleriDuman - Bu Aşk Beni Yorar şarkı sözlerinden önce Duman ile ilgili kısa bilgi;

Duman,1999 yılında kurulmuş bir Türk rock grubudur...

Dumanın vokalistlğini Kaan Tangöze, gitaristi Batuhan Mutlugil, bas gitaristi Ari Barokas ve bateristi Cengiz Baysal yapmaktadır.

Duman, 1999'da çıkan ilk albümü Eski Köprünün Altında ile müzik piyasasına giriş yapmıştır.

Duman grubu bir çok şarkıcı ile sayısız düetler yapmıştır.

Duman - Bu Aşk Beni Yorar Şarkı Sözleri
şarkılar, o şarkılar
övünmek zor, ölüm çok zor
o an gelir sancılar
dayanmak zor, durulmaz

ellerimde kan, dilimden akar
kime ne, banane
bu aşk beni yorar
ellerimde kan, dilimden akar
kime ne, banane
bu aşk beni yorar

sayfalar, o sayfalar
kapanmazlar, silinmezler
her an içimi parçalar
okunmazlar, yakışmaz

ellerimde kan, dilimden akar
kime ne, banane
bu aşk beni yorar
ellerimde kan, dilimden akar
kime ne, banane
bu aşk beni yorar..

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »