Duman - Bu Akşam Şarkı Sözleri

Sayfamızda Duman - Bu Akşam Sözleri, Duman - Bu Akşam Şarkı Sözü, Duman - Bu Akşam Lyrics, Duman - Bu Akşam Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Duman Şarkı SözleriDuman - Bu Akşam şarkı sözlerinden önce Duman ile ilgili kısa bilgi;

Duman,1999 yılında kurulmuş bir Türk rock grubudur...

Dumanın vokalistlğini Kaan Tangöze, gitaristi Batuhan Mutlugil, bas gitaristi Ari Barokas ve bateristi Cengiz Baysal yapmaktadır.

Duman, 1999'da çıkan ilk albümü Eski Köprünün Altında ile müzik piyasasına giriş yapmıştır.

Duman grubu bir çok şarkıcı ile sayısız düetler yapmıştır.

Duman - Bu Akşam Şarkı Sözleri
Kendime geldim geleli dostlar
Olamam kimseye düşman
Bi şüphem yok kefenim sağlam
İçerim ben bu akşam

Sesleri duydum duyalı dostlar
Yola çıktım yeni baştan
Acelem yok hedefim sağlam
İçerim ben bu akşam
İçerim ben bu akşam

İçerim ben
Ben burda bu akşam(4)
İçerim ben

Sizleri gördüm göreli dostlar
Hemen her gün bana bayram
Yarınım yok sevenim sağlam
İçerim ben bu akşam
İçerim ben bu akşam

İçerim ben
Ben burda bu akşam(4)
İçerim ben

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »