Duman - Al beni yar Şarkı Sözleri

Sayfamızda Duman - Al beni yar Sözleri, Duman - Al beni yar Şarkı Sözü, Duman - Al beni yar Lyrics, Duman - Al beni yar Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Duman Şarkı SözleriDuman - Al beni yar şarkı sözlerinden önce Duman ile ilgili kısa bilgi;

Duman,1999 yılında kurulmuş bir Türk rock grubudur...

Dumanın vokalistlğini Kaan Tangöze, gitaristi Batuhan Mutlugil, bas gitaristi Ari Barokas ve bateristi Cengiz Baysal yapmaktadır.

Duman, 1999'da çıkan ilk albümü Eski Köprünün Altında ile müzik piyasasına giriş yapmıştır.

Duman grubu bir çok şarkıcı ile sayısız düetler yapmıştır.

Duman - Al beni yar Şarkı Sözleri
Bulutlardı yağmuru getiren
Hüznüm bulut oldu
Yağmur oldu yasak sevdamız
İnatla gurbete doğdu
Acıya büyüdü sevgiler karanlıklar kentinde
Güneşi hiç göremeden
Oynadığımız bir oyundu
Al beni yar götür
Götür buralardan
Bıktım artık hep aynı varoluşlardan

Yitirmekten yitirilmekten
Korkudan korkmalardan
Aldatmadan aldatılışlardan
Hiç almadan hep vermelerden
Al beni yar götür
Götür buralardan
Bıktım artık hep aynı varoluşlardan
Yasaktı bize sevda yaşamak
Aramızda hep birileri oldu
Aramızda hep sende oldun
Ben yalnız seninle doğdum
Al beni yar götür
Götür buralardan
Bıktım artık hep aynı varoluşlardan

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »