Duman - Akıbet Şarkı Sözleri

Sayfamızda Duman - Akıbet Sözleri, Duman - Akıbet Şarkı Sözü, Duman - Akıbet Lyrics, Duman - Akıbet Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Duman Şarkı SözleriDuman - Akıbet şarkı sözlerinden önce Duman ile ilgili kısa bilgi;

Duman,1999 yılında kurulmuş bir Türk rock grubudur...

Dumanın vokalistlğini Kaan Tangöze, gitaristi Batuhan Mutlugil, bas gitaristi Ari Barokas ve bateristi Cengiz Baysal yapmaktadır.

Duman, 1999'da çıkan ilk albümü Eski Köprünün Altında ile müzik piyasasına giriş yapmıştır.

Duman grubu bir çok şarkıcı ile sayısız düetler yapmıştır.

Duman - Akıbet Şarkı Sözleri
Bir yol var hiç girilmez
Tek yön var pek dönülmez
Gönül verir girersen
Akıbetin bilinmez

Ben sana kandım daldım içeri
Bir nefes aldım baktım ileri

Ateşlerde yandım söndürme beni
Gecelerde taştım tanımam seni
Derinlere daldım öldürsen beni
Dönmem geri

Bir aşk var ki değişmez
Tadından yenilmez
Üzülme hiç bitersen
Gözyaşların silinmez

Ben sana kandım daldım içeri
Bir nefes aldım baktım ileri

Ateşlerde yandım söndürme beni
Gecelerde taştım tanımam seni
Derinlere daldım öldürsen beni
Dönmem geri

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »