Sertab Erener - Satılık Kalpler Şehri Şarkı Sözleri

Sayfamızda Sertab Erener - Satılık Kalpler Şehri Sözleri, Sertab Erener - Satılık Kalpler Şehri Şarkı Sözü, Sertab Erener - Satılık Kalpler Şehri Lyrics, Sertab Erener - Satılık Kalpler Şehri Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Sertab Erener Şarkı SözleriSertab Erener - Satılık Kalpler Şehri şarkı sözlerinden önce Sertab Erener ile ilgili kısa bilgi;

Sertab Erener, 4 Aralık 1964 İstanbul doğumludur. Türk şarkıcı, şarkı sözü yazarı, besteci ve prodüktörüdür.

1992'de Sezen Aksu'nun desteği ile ilk stüdyo albümü Sakin Ol'u çıkarmıştır.

Sertap Erener, Doksanlar Türkçe Pop denincei ilk akla gelen sanatçılardandır.1995'te, ilk kez düzenlenen Kral TV Video Müzik Ödülleri'nden En İyi Pop Kadın Sanatçı kategorisinde ödül almaya hak kazanmıştır.

2003'ün ilk aylarında, Türkiye'yi Letonya'nın başkenti Riga'da düzenlenecek olan 2003 Eurovision Şarkı Yarışması'nda temsil etmiş ve birinci olmuştur.
Sertab Erener - Satılık Kalpler Şehri Şarkı Sözleri
sen yenilmez kahraman vazgeçilmezdin
bir kız çocuğu kadar saf inandım sana
gözlerin silah gülüşün kurşun
ilk göz ağrım son nefesim diye
yemin ettim, yemin ettim

satılık kalpler şehrinde
kandım bir aşk masalına
satılık kalpler şehrinde
çaldırdım kalbimi bir vefasıza
aradım ikinci el tezgahlarda
satılık kalpler şehrinde

satılık kalpler
satılık kalpler şehrinde

sen ki benim ilk hatam,
ah, hayal kırıklığım
herkesin hikayesi aynımış anladım
gündüzü savaş gecesi yalan
bu şehirde çok yalnızım
soyuldum hapsoldum
soyuldum hapsoldum

satılık kalpler şehrinde
kandım bir aşk masalına
satılık kalpler şehrinde
çaldırdım kalbimi bir vefasıza
aradım ikinci el tezgahlarda
satılık kalpler şehrinde

satılık kalpler
satılık kalpler şehrinde

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »