Aşk Yeniden Dizisinin Müziği Şarkı Sözleri

Sayfamızda Aşk Yeniden Dizisinin Müziği Sözleri, Aşk Yeniden Dizisinin Müziği Şarkı Sözü, Aşk Yeniden Dizisinin Müziği Lyrics, Aşk Yeniden Dizisinin Müziği Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Aşk Yeniden DizisiBaşrollerini Özge Özpirinçci ve Buğra Gülsoy’un oynadığı Aşk Yeniden dizisinin müziği, Aşk Yeniden şarkısı ve şarkı sözleri...

Macera şöyle başlıyor. Fatih, zengin olan Şekercizadeler'in torunudur ve hayatını hep Şekercizadeler ailesi yönlendirmiş, en sonunda da kendileri gibi zengin bir ailenin kızıyla nişanlaNmışlardır. Hayatını hep başkalarının şekillendirmesinden ve kendisine hiç söz hakkı verilmemesinden sıkılan Fatih, soluğu okumak bahanesiyle Amerika'da alır ve burada Amerikalı bir bayana aşık olur.

Bir yıl boyunca süren aşklarının sonunda evlenme teklifi eden Fatih reddedilir ve Türkiye'ye dönmek zorunda kalır.

Zeynep ise sevdiği erkekle Amerika'ya kaçmış ve sevdiği adamdan hamile kalmıştır ancak o da terkedilmiştir ve orada daha fazla tutunamayınca, Zeynep'te Türkiye'ye dönmek zorunda kalır.

Bu ikilinin uçakta tanışması sonucu ortaya harika bir romantik komedi çıkıyor... Dizinin müziğide kendisi gibi muhteşem. işte o şarkı ve sözleri.
Aşk Yeniden Dizisinin Müziği Şarkı Sözleri
Karışmayın bana

Benim hayatım benim kararım

Sonucuna razıyım

Ben yaşarım günü

Dünden ziyade

Kalbim virane

Aşk fevkalade

Aaaşk fevkalade yeniden

Aaaşk fevkalade yeniden

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »