Hakan Altun - Ah Bu Gönül Şarkı Sözleri

Sayfamızda Hakan Altun - Ah Bu Gönül Sözleri, Hakan Altun - Ah Bu Gönül Şarkı Sözü, Hakan Altun - Ah Bu Gönül Lyrics, Hakan Altun - Ah Bu Gönül Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Hakan Altun Şarkı SözleriHakan Altun - Ah Bu Gönül şarkı sözlerinden önce Hakan Altun ile ilgili kısa bilgi;

Hakan Altun, . 13 Ağustos 1972, İstanbul doğumludur.Türk şarkı sanatçısı.

İstanbul Teknik Üniversitesi Türk Musikisi Devlet Konservatuarı’na girdi. Orta, lise ve yüksek öğrenimini de aynı okulda tamamladı. İTÜ Sosyal Bilimler dalında master yaptı.

Arkadaşları Ayşe ve Aykut’la birlikte bir dönem ‘AHA’ grubunda şarkı söylediler.

Askerde ilk albüm hazırlıklarına başlayan Hakan Altun 1999’da ilk solo albümü “Hakan”, Hani Bekleyecektin ile müthiş bir çıkış yakaladı. Ardından ikinci albümü “Ağlamak Yok Yüreğim”, üçüncü albümü “Nefesimsin”, dördüncü albümü “Yaralı Bir Aşkın Öyküsü”, beşinci albümü “Hediye”, altıncı albümü “Küstüm Aşklara”, yedinci albümü “Aşk Ayrılık ve Adam”, sekizinci albümü “Aklın Bende Kalmasın” ve son olarak da “Tercihimdir” ile müzik dünyasındaki ilerleyişine emin adımlarla devam etmektedir

Buğulu sesi ve kendine has yorumuyla tüm müzik severlerin beğenisini ve takdirini toplayan Hakan Altun ud, cümbüş, gitar ve klavye çalmaktadır

Hakan Altun - Ah Bu Gönül Şarkı Sözleri

Bugünlerde kendimle savaşıyorum
Bugünlerde hergün küsüyorum
Mantığım unut diyor gönlüm asla

Ah bu gönül nuh diyor peygamber demiyor
Seviyor, özlüyor, yari isityor
Hasretinden yanıyorum
Yanıp yanıp sönüyorum
Beni unutursan eğer
Beter olasın beter

Bugünlerde kendimle savaşıyorum
Bugünlerde hergün küsüyorum
Ah bu gönül Nuh diyor peygamber demiyor
Seviyor, özlüyor, yari istiyor
Hasretinden yanıyorum
Yanıp yanıp sönüyorum
Beni unutursan eğer
Beter olasın beter

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »