Hakan Altun - Ah Be Anacağım Şarkı Sözleri

Sayfamızda Hakan Altun - Ah Be Anacağım Sözleri, Hakan Altun - Ah Be Anacağım Şarkı Sözü, Hakan Altun - Ah Be Anacağım Lyrics, Hakan Altun - Ah Be Anacağım Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Hakan Altun Şarkı SözleriHakan Altun - Ah Be Anacağım şarkı sözlerinden önce Hakan Altun ile ilgili kısa bilgi;

Hakan Altun, . 13 Ağustos 1972, İstanbul doğumludur.Türk şarkı sanatçısı.

İstanbul Teknik Üniversitesi Türk Musikisi Devlet Konservatuarı’na girdi. Orta, lise ve yüksek öğrenimini de aynı okulda tamamladı. İTÜ Sosyal Bilimler dalında master yaptı.

Arkadaşları Ayşe ve Aykut’la birlikte bir dönem ‘AHA’ grubunda şarkı söylediler.

Askerde ilk albüm hazırlıklarına başlayan Hakan Altun 1999’da ilk solo albümü “Hakan”, Hani Bekleyecektin ile müthiş bir çıkış yakaladı. Ardından ikinci albümü “Ağlamak Yok Yüreğim”, üçüncü albümü “Nefesimsin”, dördüncü albümü “Yaralı Bir Aşkın Öyküsü”, beşinci albümü “Hediye”, altıncı albümü “Küstüm Aşklara”, yedinci albümü “Aşk Ayrılık ve Adam”, sekizinci albümü “Aklın Bende Kalmasın” ve son olarak da “Tercihimdir” ile müzik dünyasındaki ilerleyişine emin adımlarla devam etmektedir

Buğulu sesi ve kendine has yorumuyla tüm müzik severlerin beğenisini ve takdirini toplayan Hakan Altun ud, cümbüş, gitar ve klavye çalmaktadır

Hakan Altun - Ah Be Anacağım Şarkı Sözleri

Mahalleden bir gacıya
Tarız oldum yanmışım
Anam bu iş olmaz diyor
Şaşırmışım kalmışım
Ateş yandı sönmüyor ki
Çıra gibi yanmışım
Kara sevda söz dinlemez
Ben bu aşka dalmışım

Ah be anacığım eh be anacığım
Ben bu gacıya yanmışım
As be anacığım sus be anacığım
Ben bu gacıyı alacağım x 2

Mahallenin efendisi
Namı değer biriyim
Façam düzgün dile destan
Her halimden belliyim
Sevdim anam çok mu gördün
Bırak artık evleneyim
Daha fazla üstüme gelme
Biliyorsun zır deliyim

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »