Tuğba Özerk - Bir Varmış Bir Yokmuş Şarkı Sözleri

Sayfamızda Tuğba Özerk - Bir Varmış Bir Yokmuş Sözleri, Tuğba Özerk - Bir Varmış Bir Yokmuş Şarkı Sözü, Tuğba Özerk - Bir Varmış Bir Yokmuş Lyrics, Tuğba Özerk - Bir Varmış Bir Yokmuş Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Tuğba Özerk Şarkı SözleriTuğba Özerk - Bir Varmış Bir Yokmuş şarkı sözlerinden önce Tuğba Özerk ile ilgili kısa bilgi;

Tuğba Özerk, 4 Haziran 1980, İzmir doğumludur...

1992 yılında ilk geri vokal deneyimini 12 yaşında Sezen Aksu'yla beraber yapmıştır. Okul hayatı bittikten sonra İstanbul’a taşınan sanatçı aralarında Ege, Deniz Seki gibi isimler bulunan sanatçılara geri vokal yaptı.

Aşk yarası' adlı şarkısıyla uzun süre radyolarda liste başlarında yer aldı.

2005 Altın Kelebek Ödül Töreninde Umut Vaadeden Genç Yıldız ödülünü almıştır.
Tuğba Özerk - Bir Varmış Bir Yokmuş Şarkı Sözleri

sen gidince yok oldum
daha çok tutuldum
bir kuru dal gibi
çaresiz savruldum

sen gidince yok oldum
daha çok tutuldum
bir kuru dal gibi
çaresiz savruldum

görseniz ki beni eller aldı
duysan ölürsün kahrından
sevdayı zulüm sardı
yürek acıya doydu
günlerim sayılı
herhat geç kaldım dönemezsin
dönsende yok ayrı

bir varsmışsında bir yokmuşsun meğer
dillendi bu terk edişler
zaman acımaz bedende son demler
kanar durur kesikler

sen gidince yok oldum
daha çok tutuldum
bir kuru dal gibi
çaresiz savruldum

sen gidince yok oldum
daha çok tutuldum
bir kuru dal gibi
çaresiz savruldum

görseniz ki beni eller aldı
duysan ölürsün kahrından
sevdayı zulüm sardı
yürek acıya doydu
günlerim sayılı
herhat geç kaldım dönemezsin
dönsende yok ayrı

bir varsmışsında bir yokmuşsun meğer
dillendi bu terk edişler
zaman acımaz bedende son demler
kanar durur kesikler

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »