Tuğba Özerk - Ben Değişemem Şarkı Sözleri

Sayfamızda Tuğba Özerk - Ben Değişemem Sözleri, Tuğba Özerk - Ben Değişemem Şarkı Sözü, Tuğba Özerk - Ben Değişemem Lyrics, Tuğba Özerk - Ben Değişemem Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Tuğba Özerk Şarkı SözleriTuğba Özerk - Ben Değişemem şarkı sözlerinden önce Tuğba Özerk ile ilgili kısa bilgi;

Tuğba Özerk, 4 Haziran 1980, İzmir doğumludur...

1992 yılında ilk geri vokal deneyimini 12 yaşında Sezen Aksu'yla beraber yapmıştır. Okul hayatı bittikten sonra İstanbul’a taşınan sanatçı aralarında Ege, Deniz Seki gibi isimler bulunan sanatçılara geri vokal yaptı.

Aşk yarası' adlı şarkısıyla uzun süre radyolarda liste başlarında yer aldı.

2005 Altın Kelebek Ödül Töreninde Umut Vaadeden Genç Yıldız ödülünü almıştır.
Tuğba Özerk - Ben Değişemem Şarkı Sözleri
Sensizliğe giden bu yolda
Nefret kaldı elimde avucumda
O yaşanan güzel günleri
Unutursun sende zamanla
Ben değişemem

Beni böyle sevemedin
Bu terk edişin tek sebebi sendin
Anla sorma bana neden diye
Ağla çaresizliğine

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »