Serdar Ortaç - Zembille Şarkı Sözleri

Sayfamızda Serdar Ortaç - Zembille Sözleri, Serdar Ortaç - Zembille Şarkı Sözü, Serdar Ortaç - Zembille Lyrics, Serdar Ortaç - Zembille Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Serdar Ortaç Şarkı SözleriSerdar Ortaç - Zembille şarkı sözlerinden önce Serdar Ortaç ile ilgili kısa bilgi;

Serdar Ortaç, 16 Şubat 1970, İstanbul doğumludur...

1993 senesinde İstanbul'da özel radyolarda program yapımcısı ve sunucu olarak çalıştı. Programlarını dinleyen bir plak yapımcısı tarafından Raks müzik şirketi ile anlaşma yapması teklif edildi. Böylelikle o güne kadar yazdığı şarkılarını, kendi sesi ile seslendirme şansını yakaladı ve ilk albümünü yaptı.

17 Ağustos 1994'te ilk albümü Aşk İçin ile müzik dünyasına adım attı.

Serdar Ortaç sadece kendi albümlerine yaptığı şarkılarla değil diğer sanatçılara verdiği şarkılarıyla da 15 yıldır müzik gündeminde ve Beste Fabrikası olarak anılmaktadır.
Serdar Ortaç - Zembille Şarkı Sözleri Süzülür çırılçıplak
Kırıtır gülümserken
Hançer gibi kıvrımları
Akmış kadehlerden

Yanalım ateşlerde
Kızgın güneşlerde
Allah bilir sen kaç gönül yaktın ateşlerde

Zembille gökten inmedi ya
Cennetten gönderilmedi ya
Zevkimden aşık olmadı ki kader sana

Ah zilli
Yasladım başımı
Koynumda besledim yılanı
Allah'tan ayrılınca bulur belasını

Korkularım var, bana senden kalan
Hatıralarla, maceralarla
Aşkımı anlatan

Gelde gör bir beni
Gelde anlat bana
Öldüm aşkından, mecalim yok
Zamanım çok...

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »