Gökhan Tepe - 11.50 Şarkı Sözleri

Sayfamızda Gökhan Tepe - 11.50 Sözleri, Gökhan Tepe - 11.50 Şarkı Sözü, Gökhan Tepe - 11.50 Lyrics, Gökhan Tepe - 11.50 Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Gökhan Tepe Şarkı SözleriGökhan Tepe - 11.50 şarkı sözlerinden önce Gökhan Tepe ile ilgili kısa bilgi;

Gökhan Tepe,8 Şubat 1978 tarihindeKartal,İstanbul doğumludur.... Türk pop müzik sanatçısı ve söz yazarı.

1988 yılında İstanbul Teknik Üniversitesi Türk Müzikisi Devlet Konservatuvarı'na girmiştir.

1996 yılında prodüktörlüğünü İskender Ulus'un yaptığı "Çöz Beni" adlı albümünü çıkardı.

Gökhan Tepe'nin müzik çalışmaları hızla devam ederken bir yandan da Show TV'de yayınlanan "Maçolar" adlı dizide Burhan Öçal ve Özlem Tekin ile ilk kez kamera karşısına geçti. Televizyondaki bu başarısı üzerine ardından Kanal D'nin beğeni ile takip edilen dizisi "Elveda Derken"de Ece Uslu ve Burcu Kara gibi isimlerle başrolünü paylaştığı dizide yer aldı.

Gökhan Tepe - 11.50 Şarkı Sözleri
Göremedim günü değişiyor her an yönü
Bana güneş gece yüreğimde yıldızlar yan yana
Tutunuyorum anılara alışamadım yarınlarıma
Dolaşıyorum ara sıra bulamıyorum seni
Hani nerdesin nerde bilinmez

Bulamadım aşkım nerde
On ikiye on var aklım sende
Gece güneşin rengiyle
Yaşamadım aşkı kaldım sende

Bulamadım aşkım nerde
On ikiye on var aklım sende
Sana uzanıp sevgiyle
Tutamadım aşkı kaldım kendimle

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »