Emre Kaya - Teşekkür Ederim Şarkı Sözleri

Sayfamızda Emre Kaya - Teşekkür Ederim Sözleri, Emre Kaya - Teşekkür Ederim Şarkı Sözü, Emre Kaya - Teşekkür Ederim Lyrics, Emre Kaya - Teşekkür Ederim Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Emre Kaya  Şarkı SözleriEmre Kaya - Teşekkür Ederim şarkı sözlerinden önce Emre Kaya ile ilgili kısa bilgi;

Emre Kaya ,01 Ocak 1981 İzmir doğumludur.Besteci ve Söz yazarı...

Emre Kaya ,6 yaşında cura çalarak müzik hayatına başlamıştır.

Bu zamana kadar; Murat Dalkılıç, Bengü, Zeynep Dizdar, Niran Ünsal ve daha birçok sanatçı ile çalışarak her sene müzik sektörüne uzun yıllar unutulmayacak şarkılar kazandırdı.

Yoğun ilgi üzerine sözü ve müziği yine kendine ait olan “Toz” isimli şarkısını sevenlerine bir sürpriz daha yaparak dijital platformlarda müzikseverlerin beğenisine sundu.

Emre Kaya - Teşekkür Ederim Şarkı Sözleri
Anladım deli susmaz birisin sen artık
İçi boştan dolu olmaz bu nasıl rahatlık
Yalnış giden birşeyler var sende belliki
Kabullen yanlış gideni boş konuşma bari
Akıllanmaz akıl almaz bir halin var gülümseten
Bitti dedimya olmuyor inanki senle ben
Fırtına öncesi sessizliği görmüyor musun

Sen kendini ne sanıyorsun
Gerçeği sayende gördüm teşekkür ederim
İçi boş kalbini tattım ne yazıkki sevgilim
Zahmet edip masallarla gelme karşıma
Beni affet demekle bilki zaten çoktan geciktin
Gerçeği sayende gördüm teşekkür ederim
İçi boş kalbini tattım ne yazık ki sevgilim
Zahmet edip masallarla gelme karşıma
Beni affet demekle bilki zaten çoktan geciktin

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »