Emre Kaya - Takmıyorum Şarkı Sözleri

Sayfamızda Emre Kaya - Takmıyorum Sözleri, Emre Kaya - Takmıyorum Şarkı Sözü, Emre Kaya - Takmıyorum Lyrics, Emre Kaya - Takmıyorum Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Emre Kaya  Şarkı SözleriEmre Kaya - Takmıyorum şarkı sözlerinden önce Emre Kaya ile ilgili kısa bilgi;

Emre Kaya ,01 Ocak 1981 İzmir doğumludur.Besteci ve Söz yazarı...

Emre Kaya ,6 yaşında cura çalarak müzik hayatına başlamıştır.

Bu zamana kadar; Murat Dalkılıç, Bengü, Zeynep Dizdar, Niran Ünsal ve daha birçok sanatçı ile çalışarak her sene müzik sektörüne uzun yıllar unutulmayacak şarkılar kazandırdı.

Yoğun ilgi üzerine sözü ve müziği yine kendine ait olan “Toz” isimli şarkısını sevenlerine bir sürpriz daha yaparak dijital platformlarda müzikseverlerin beğenisine sundu.

Emre Kaya - Takmıyorum Şarkı Sözleri
Herseferinde ne yaptiysan.
Hep göz yumdum affettim bir hata diye.
Hersey farkli bundan sonra.
Kural buysa bende varim bu alemin ortasinda.

Güvenme hiç kendine.
Herkes ben degil
benim gibi zor bulursun.
Bende biraktim seni.
Kendini kaybetme.
çok kosarsan yorulursun.

Senin için agladigim gecelerde
ne safmisim ah yeni anliyorum.
O günler eskide kaldi inan.
Bana dönme sakin seni takmiyorum.

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »