Emre Altuğ - Ben Daha Büyüyorum Şarkı Sözleri

Sayfamızda Emre Altuğ - Ben Daha Büyüyorum Sözleri, Emre Altuğ - Ben Daha Büyüyorum Şarkı Sözü, Emre Altuğ - Ben Daha Büyüyorum Lyrics, Emre Altuğ - Ben Daha Büyüyorum Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Emre Altuğ Şarkı SözleriEmre Altuğ - Ben Daha Büyüyorum şarkı sözlerinden önce Emre Altuğ ile ilgili kısa bilgi;

Emre Altuğ, 14 Nisan 1970; , Beşiktaş, İstanbul doğumludur...

Sanat hayatına lisede kızlarla iyi iletişim kurmak için gitar çalarak başladığını söyleyen Altuğ liseden sonra İstanbul Üniversitesi Devlet Konservatuvarı Sahne Sanatları Tiyatro Bölümü'nde devam etti.

1990'larda, Sezen Aksu, Nilüfer, Sertab Erener, Levent Yüksel gibi şarkıcılara vokalistlik yapmaya başladı.

1999'da çıkardığı ilk albümü İbret-i Alem'in 1 buçuk yıl öncesine kadar albüm yapma fikrini aklından bile geçirmiştir.

Emre Altuğ, yaklaşık 4 senedir birlikte olduğu manken Çağla Şikel ile 10 Ağustos 2008 tarihinde eğlence mekanı Sortie'de evlenmiştir.
Emre Altuğ - Ben Daha Büyüyorum Şarkı Sözleri
Hatalarım anılarım başucumda
Ümit dolu hayallerim avucumda
Varlığı ekledim bu yaşıma
Benliğim yokluğa da aşina

Geçmişe hesap sormaya
Cesaretim yok ki artık
Çiçekler misali solan
Aşklara çok yazık

Yandı bu yürek yandı aşk ile
Şimdi yol alıyorum
Hüzünler yaşasam bile
Ben daha büyüyorum

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »