Emre Altuğ - Aşk Çiçeğim Şarkı Sözleri

Sayfamızda Emre Altuğ - Aşk Çiçeğim Sözleri, Emre Altuğ - Aşk Çiçeğim Şarkı Sözü, Emre Altuğ - Aşk Çiçeğim Lyrics, Emre Altuğ - Aşk Çiçeğim Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Emre Altuğ Şarkı SözleriEmre Altuğ - Aşk Çiçeğim şarkı sözlerinden önce Emre Altuğ ile ilgili kısa bilgi;

Emre Altuğ, 14 Nisan 1970; , Beşiktaş, İstanbul doğumludur...

Sanat hayatına lisede kızlarla iyi iletişim kurmak için gitar çalarak başladığını söyleyen Altuğ liseden sonra İstanbul Üniversitesi Devlet Konservatuvarı Sahne Sanatları Tiyatro Bölümü'nde devam etti.

1990'larda, Sezen Aksu, Nilüfer, Sertab Erener, Levent Yüksel gibi şarkıcılara vokalistlik yapmaya başladı.

1999'da çıkardığı ilk albümü İbret-i Alem'in 1 buçuk yıl öncesine kadar albüm yapma fikrini aklından bile geçirmiştir.

Emre Altuğ, yaklaşık 4 senedir birlikte olduğu manken Çağla Şikel ile 10 Ağustos 2008 tarihinde eğlence mekanı Sortie'de evlenmiştir.
Emre Altuğ - Aşk Çiçeğim Şarkı Sözleri
Tepede güneş bir doğuyor bir batıyor
Sırası karıştı aklım bulanıyor
Sen gittin gideli kaç güneş geçti
Sevdaya yoldaş hasret oluyor
Aldırmadım ya sanki gidişine
Hepsi yalan hepsi hikaye
Sen gittin gideli kaç zaman geçti

Bak hala gelemedim kendime
Aşk çiçeğim solmadan gelsen
El eline değmeden dönsen
Gün doğmadan koynuma girsen
Sonsuza dek hep beni sevsen aman aman heyhat
Aman aman aşk yarası kabuk bağlarmı
Çok can yakar can acıtırmı
Korkmuyorum sanma sensiz olmaktan
Unutma ben sendim bunca zaman

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »