Yalın - Bir Bakmışsın Şarkı Sözleri

Sayfamızda Yalın - Bir Bakmışsın Sözleri, Yalın - Bir Bakmışsın Şarkı Sözü, Yalın - Bir Bakmışsın Lyrics, Yalın - Bir Bakmışsın Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Yalın Şarkı SözleriYalın - Bir Bakmışsın şarkı sözlerinden önce Yalın ile ilgili kısa bilgi;

Yalın, 30 Mart 1980, Nişantaşı, İstanbul doğumludur...

İlk olarak 2004 yılında çıkış yaptığı Zalim şarkısıyla tanındı.

Başlangıçta pilot olmak isteyen Yalın, babasının evde ona, gitarıyla Gipsy Kings ve Enrico Macias şarkıları çalmasıyla müziğe ilgi duymaya başladı.

Yalın, albümleri ve single'ı dışında başka şarkıcılara verdiği besteler ve yaptığı düetlerle de adından söz ettirdi
Yalın - Bir Bakmışsın Şarkı Sözleri
Eski fotoğraflar mutlu gülen iki yüz
Merdivende sarılmışız hiç bırakmayacak gibi
Adım adım eksildik nedenini ben anlamadım
Sormaya korkar oldum yıllandık diye mi yıprandık
Yaşlandık diye mi paslandık

Güvenme bu kadar aşkıma öyle sağlam da değilsin
Titrerim kendi üstüme benden değerli değilsin değilsin

Bir bakmışsın ben yokmuşum üzülmeye doymuşum
İsyanımı yola koyup hayatından kaybolmuşum

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »