Yalın - Ben Bilmem Şarkı Sözleri

Sayfamızda Yalın - Ben Bilmem Sözleri, Yalın - Ben Bilmem Şarkı Sözü, Yalın - Ben Bilmem Lyrics, Yalın - Ben Bilmem Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Yalın Şarkı SözleriYalın - Ben Bilmem şarkı sözlerinden önce Yalın ile ilgili kısa bilgi;

Yalın, 30 Mart 1980, Nişantaşı, İstanbul doğumludur...

İlk olarak 2004 yılında çıkış yaptığı Zalim şarkısıyla tanındı.

Başlangıçta pilot olmak isteyen Yalın, babasının evde ona, gitarıyla Gipsy Kings ve Enrico Macias şarkıları çalmasıyla müziğe ilgi duymaya başladı.

Yalın, albümleri ve single'ı dışında başka şarkıcılara verdiği besteler ve yaptığı düetlerle de adından söz ettirdi
Yalın - Ben Bilmem Şarkı Sözleri
Kimsenin inanarak kapılacağı bir aşk yokken
Sen nerden çıktın?
Duyduğun iki sözün biri yalanken
Seni kim böyle sakladı?

Anlamadım daha önce nelere yıprandığını
Sorun bende mi anlamadım
Biz bu aşkla göklere,duyulmamış düşlere
Kirlenmemiş hayallere uçacaktık

Biz bu aşkla göklere,duyulmamış düşlere
Kirlenmemiş hayallere uçacaktık

Ben bilmem unutmayı ben bilmem
Yüreğimde ağırlığınla
Sana esir canımla
Bu yollardan geçemem

Ben bilmem unutmayı ben bilmem
Yüreğimde ağırlığınla
Sana esir canımla
Bu yollardan geçemem


Kimsenin inanarak kapılacağı bir aşk yokken
Sen nerden çıktın?
Duyduğun iki sözün biri yalanken
Seni kim böyle sakladı?

Anlamadım daha önce nelere yıprandığını
Sorun bende mi anlamadım
Biz bu aşkla göklere,duyulmamış düşlere
Kirlenmemiş hayallere uçacaktık

Biz bu aşkla göklere,duyulmamış düşlere
Kirlenmemiş hayallere uçacaktık

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »