Sıla - Bana Biraz Renk Ver Şarkı Sözleri

Sayfamızda Sıla - Bana Biraz Renk Ver Sözleri, Sıla - Bana Biraz Renk Ver Şarkı Sözü, Sıla - Bana Biraz Renk Ver Lyrics, Sıla - Bana Biraz Renk Ver Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Sıla Şarkı SözleriSıla - Bana Biraz Renk Ver şarkı sözlerinden önce Sıla ile ilgili kısa bilgi;

Sıla, 17 Haziran 1980 Acıpayam, Denizli, doğumludur...

Şarkıcılığın yanında, söz yazarı ve besteciliğiyle de eleştirmenler tarafından övülmüştür. Sahne eğitimi almaya lise yıllarında başlayan Sıla, Bilgi Üniversitesi'nde caz eğitimi aldıktan sonra Uzun Yıllar Kenan Doğulu'ya vokalistlik yaptı...

Pek çok Tv kanalı, radyo ve dergiler tarafından, En iyi şarkı, En iyi albüm, En iyi sanatçı, En iyi beste gibi dallarda ödülleri bulunmaktadır...
Sıla - Bana Biraz Renk Ver Şarkı Sözleri
Aç kapıyı ne olur dışarıda kaldım
Çok üşüdüm sıcağına bel bağladım
Talihsizlikler üst üste geldi
Kendimi güç bela yanına attım

Sana inandım koştum geldim
Dünde ne vardı unuttum geldim
Dünya yansın, koyverdim
Bana biraz renk ver

En başından biliyordum adalet vardı
Hiç kimse duymasa bi duyan vardı
En kötü kararlardan beterdi kararsızlık
Niyetlenince Tanrı yolumu açtı

Sana inandım koştum geldim
Dünde ne vardı unuttum geldim
Dünya yansın koyverdim
Bana biraz renk ver

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »