Sıla - Aslan Gibi Şarkı Sözleri

Sayfamızda Sıla - Aslan Gibi Sözleri, Sıla - Aslan Gibi Şarkı Sözü, Sıla - Aslan Gibi Lyrics, Sıla - Aslan Gibi Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Sıla Şarkı SözleriSıla - Aslan Gibi şarkı sözlerinden önce Sıla ile ilgili kısa bilgi;

Sıla, 17 Haziran 1980 Acıpayam, Denizli, doğumludur...

Şarkıcılığın yanında, söz yazarı ve besteciliğiyle de eleştirmenler tarafından övülmüştür. Sahne eğitimi almaya lise yıllarında başlayan Sıla, Bilgi Üniversitesi'nde caz eğitimi aldıktan sonra Uzun Yıllar Kenan Doğulu'ya vokalistlik yaptı...

Pek çok Tv kanalı, radyo ve dergiler tarafından, En iyi şarkı, En iyi albüm, En iyi sanatçı, En iyi beste gibi dallarda ödülleri bulunmaktadır...
Sıla - Aslan Gibi Şarkı Sözleri
Göze aldım her şeyi tabi
Niye boş bulundum sanki diye kendine sorarsın ya
Hani en güvendiğin anda
Doğal afet dolunayda
İyimserliğini sollar ya

Hayatı olduğu gibi karşılamazsan
İliklemez önünü asla karşında
Korkmayacaksın çarpıp düşsen bile,
Dipçik gibi sağlam duracaksın ayakta.


Özüme sözüme döndüm
Doğruyu yanlışı gördüm
Oh, can çıkmamış yerinde
Aslan gibi geri döndüm.
Özüme sözüme döndüm
Doğruyu yanlışı gördüm
Oh, can çıkmamış yerinde
Oh.

Göze aldım her şeyi tabi
Niye boş bulundum sanki diye kendine sorarsın ya
Hani en güvendiğin anda
Doğal afet dolunayda
İyimserliğini sollar ya

Hayatı olduğu gibi karşılamazsan
İliklemez önünü asla karşında
Korkmayacaksın çarpıp düşsen bile,
Dipçik gibi sağlam duracaksın ayakta.

Özüme sözüme döndüm
Doğruyu yanlışı gördüm
Oh, can çıkmamış yerinde
Aslan gibi geri döndüm.
Özüme sözüme döndüm
Doğruyu yanlışı gördüm
Oh, can çıkmamış yerinde
Oh.

Özüme sözüme döndüm
Doğruyu yanlışı gördüm
Oh, can çıkmamış yerinde
Aslan gibi geri döndüm.
Özüme sözüme döndüm
Doğruyu yanlışı gördüm
Oh, can çıkmamış yerinde
Aslan gibi geri döndüm.

Özüme sözüme döndüm
Doğruyu yanlışı gördüm
Oh, can çıkmamış yerinde
Oh.

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »