Oğuzhan Koç - Bu Yol Uzar Şarkı Sözleri

Sayfamızda Oğuzhan Koç - Bu Yol Uzar Sözleri, Oğuzhan Koç - Bu Yol Uzar Şarkı Sözü, Oğuzhan Koç - Bu Yol Uzar Lyrics, Oğuzhan Koç - Bu Yol Uzar Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Oğuzhan Koç Şarkı SözleriOğuzhan Koç - Bu Yol Uzar şarkı sözlerinden önce Oğuzhan Koç ile ilgili kısa bilgi;

Oğuzhan Koç , 13 Mayıs 1985; Refahiye, Erzincan doğumludur...

Küçük yaşlarından itibaren sahne sanatlarıyla ilgilenen Oğuzhan Koç, aynı zamanda Bursa Devlet Konservatuarı Müzik Bölümü'nü bitirdi. 2007 yılında BKM Atölye Oyuncuları arasına katılan sanatçı, Çok Güzel Hareketler BUnlar isimli programla meşhur oldu ve ardından 2013 yılında "Ben Hala Rüyada" isimli ilk müzik albümünü çıkardı.

Ayrıca 2009 yılında Yılmaz Erdoğan'ın yönetmenliğini yaptığı Neşeli Hayat filminde rol almıştı.
Oğuzhan Koç - Bu Yol Uzar Şarkı Sözleri
Nedir onu hasta gibi kafama takan
Yıllar oldu anlayamadım
Gelip otursa yanıma kalmaz hiç tasam
Çok istedim bağlayamadım

Dedikodu sevmem ama bu kaçıncı adam
Seni yüzüstü bırakan
Eni konu anlatsam da bir rahatlasam içimi
Ben yine de h

Yaranı sarma ben öpeyim
Sen kemiksen ben köpeğim
Yok bu yol uzar

Beni bu hale koyan feleğin
Kaderin oyununu seveyim
Zor bu kor yakar

Söz-Müzik: Oğuzhan Koç

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »